13 Съвета За Ефективно Управление на Google AdWords AdGrants бюджети

Google-AdGrants-13-saveta-fb

Нека започнем с това както всъщност е Google AdGrants. Това е версията на AdWords, достъпна за всички неправителствени организации (НПО), които притежават необходимите качества за ползването й, а тя от своя страна им осигурява стартово $10000 месечно (с опция за надграждане до 40 000 USD месечно) за рекламиране в мрежата за търсене на Google (чрез AdWords), като така успява да реши проблем №1, с които най-често се сблъскват организациите, а именно успешно да предадат своето послание на таргет аудиторията и бъдещите си членове. Чрез съществения рекламен бюджет, който Google AdGrants им осигурява, НПО получават възможност да постигнат целите си като промотират сайтовете си в търсачката на Google.

В последно време се наблюдават множество  проблемни ситуации, в които НПО попадат при подготвянето и управлението на Google AdGrants, затова ние решихме да предложим няколко съвета, за да не попаднете и Вие в някой от тези капани, а и за да имате все пак един успешен Google AdGrants акаунт.

  1. Първи и най–важен съвет – запознаването с най–добрите практики при използване на Google AdWords е от особено голямо значение за успеха на акаунта Ви в AdGrants.
  2. При първоначалната настройка е важно да се спазват стъпките, както е показано в указанието за AdGrants акаунт. ВАЖНО: задължително натиснете синия бутон „Get Started“, който ще Ви отведе до страница за регистрация, специално създадена за тези, които ще бъдат субсидирани, което, нека да си признаем, значително улеснява процеса.
  3. Не подавайте никаква финансова информация, защото ако дадете номер на кредитна карта, акаунтът автоматично не може да се ползва от AdGrants и ще Ви се наложи да си откриете нов. Също така ще сте еднолично отговорни за всякакви възможни плащания, които може да се появят в сметката на кредитната Ви карта.
  4. Първоначално е желателно да създадете обикновен AdWords акаунт, защото няма да имате нужда от пълната версия, а и тя може да Ви създаде проблеми. След като акаунтът бъде одобрен за програмата AdGrants, може да го надградите.
  5. Прилагането на Най-Добрите практики на AdWords са особено важни (Да, знаем, че се повтаряме, но това само показва, колко наистина важно е това!).
  6. Максималният CPC е ограничен до $2, затова е много важно да си изградите добър рейтинг (Quality Score), следвайки съветите от точки #2 и #5.
  7. Задължени сте да използвате „mission based” реклами и ключови думи. Ако не са такива, рискувате да отстранят субсидията Ви.
  8. Субсидираните чрез AdGrants реклами се показват като платени в резултатите от търсения в Google. Затова е важно да имате конкурентни ключови думи за по–добро класиране (отново може да погледнете точки #2 и #5).
  9. Отговаряйте на всички имейли от Google for Nonprofits (G4NP) и от Google AdGrants, защото те пишат само когато е важно. (Споделете това и с човека, отговарящ за Вашия акаунт, ако има такъв).
  10. Чуждите реклами на Вашия сайт са голям минус, дори да са от партньори. Тук включваме и AdSense (Забележка: тук нямаме предвид спонсорираните реклами, те са позволени).
  11. Друго много важно нещо, за което да внимавате, е качеството на сайта Ви и съдържанието в него. На това наблягаме особено много (Отново – #5).
  12. Може да имате втори платен акаунт в AdWords, за да създавате и публикувате дисплейни и ремаркетинг реклами или дори реклами в YouTube.
  13. Ако все още имате проблем или се появи такъв, използвайте Официалният Google AdGrants Форум – това е най – добрият източник за актуална информация за AdGrants програмата.

 

Източник: Official AdWords Community

 

За индивидуализирана БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ за вашия проект може да се обърнете към нашите партньори от www.120000.bg през формата на сайта им или като им пишете на iskam@120000.bg

Post author