Google: Локалните търсения през мобилни устройства водят 50% от търсещите в реалните магазини

Основното и най-важно значение за локалните търсения е, че се повлияват от местоположението на търсещите. Много изследвания сочат, че потребителите на смартфони очакват да получат резултати, които са от техния град или район.

lokalnite-tarsenia-prez-mobilni-ustroistva-vodiat-potrebiteli-v-magazinite_01


Потребителите реагират бързо след локално търсене

Локалните търсения водят до повече действия – посетители и купувачи в магазините в рамките на един ден. Новото проучване на Google показва, че 50% от мобилните потребители е по-вероятно да посетят магазините след проведено локално търсене, докато готовността на потребителите на таблети и компютри е 34%.

По последни данни от Google се оказва, че тези хора са готови да купуват, след като са посетили магазина, като 18% от локалните търсения водят до продажби в сравнение със седем на сто с останалите търсения.

Новото проучване на Google разглежда локалните търсения и последващите действия след него –  каква информация търсят хората, на какви устройства и как това оказва влияние върху тяхното решение за покупки.

От данните виждаме, че всеки 4 от 5 потребители използват търсачките за провеждане на локални търсения. 88% използват смартфони и 84% използват компютри и таблети.

lokalnite-tarsenia-prez-mobilni-ustroistva-vodiat-potrebiteli-v-magazinite_02


Потребителите търсят техните локални намерения през мобилните си устройства.

Проучванията показват, че хората търсят обикновено работно време на обекта, проверяват за наличности или за адрес на магазина.

lokalnite-tarsenia-prez-mobilni-ustroistva-vodiat-potrebiteli-v-magazinite_03


Потребителите търсят локално различна по вид информация

Хората споделят, че биха купили от местен магазин вместо онлайн, защото:

  • 30 на сто знаят, че са близо до магазина
  • 35 на сто могат да получат продукта по-бързо
  • 31% вземат решение да посетят магазина поради по-добра цена

15 на 100 от активността в магазините през смартфони преминава в сравнение на продукти, цени. Когато става въпрос за това как потребителите взаимодействат с локално фокусираните реклами с плащане при клик, 60% от тях казват, че цъкат на адреса поставен в рекламата. Това означава, че:

  • За 73% от смартфон потребителите адреса в рекламите е важен, при потребителите на таблети и компютри този процент е 78%.
  • 77% от потребителите на компютри и таблети, твърдят, че е важно в рекламите да има телефон за връзка, а при потребителите на смартфони – 70%.

За да подобрите рекламните си карета, по възможност слагайте адрес на обекта/обектите Ви. 70% от потребителите на компютри и 61% от смартфон потребителите са заявили, че предпочитат реклами в близост до тяхното местоположение.

lokalnite-tarsenia-prez-mobilni-ustroistva-vodiat-potrebiteli-v-magazinite_04

Локално-насочените реклами в Google могат да улавят клиенти неочаквано. Цели 90% от запитваните потребители са направили непланирано посещение на магазина и непланирана покупка в резултат от локалната рекламата.

lokalnite-tarsenia-prez-mobilni-ustroistva-vodiat-potrebiteli-v-magazinite_05
Локалните реклами завладяват потребителите и ги карат да направят покупка

Проучването на Google ни дава информация и как да оптимизираме локално-насочени реклами реклами в AdWords. Eто няколко основни съвета:

Оптимизирайте спрямо локацията на потребителите – рекламодателите могат да достигнат до по-голям кръг от потребители, като може да се започне първо с конкретен град, а след това се таргетира по конкретно с пощенски код или квартал.
Помогнете на потребителите да намерят това, от което имат нужда – направете го лесно за хора, които търсят информация, от която се нуждаят. Просто добавете локално разширение/extension, както и телефонен номер за бързо набиране, за да можете да помогнете на потребителите да Ви намерят по-бързо.
Ангажирайте потребителите, които са близо до вашите магазини – Вие ще трябва да използвате офериране в избран радиус, за да могат рекламите Ви да се показват на потребителите, които са в близост до магазина и така да се изгради модел за локалните търсения.

Цялото проучване на Google за поведението на локалните потребители може да видите тук.

 

Post author

Специализира в дигиталния маркетинг от 2014 година. Сертифициран специалист - Google AdWords. Интересува се от SEO, SEM, PPC и Дисплейни реклами, както и маркетинг в социалните мрежи.