Платената реклама в интернет е един от най-ефективните и най-лесно измерими начини да се опитате да продавате и налагате вашия продукт или услуга на пазара. Този тип реклама превъзхожда външната реклама в много отношение – като се започне от пъти по-ниската цена и се стигне до адски точните измервания на ефекетивно на всяко едно рекламно каре или банер. За разлика от Оптимизацията на сайтове (SEO), платената реклама води до почти моментални резултати, които могат да се наблюдават и в почти реално време. Недостатъкът е, че когато спрете да плащате за рекламите, спират и продажбите.
Google Ads е една от най-популярните рекламни мрежи днес и е един от основните канали за Search Engine Marketing (SEM). Много хора залагат на рекламта в Google Ads, защото реално това им позволява да рекламират своя бизнес в Google. При това на доста изгодна цена. Освен това реклмната мрежа на Google предлага и възможности за банер реклами в милиони сайтове. А стартирането на една рекламна кампания през AdWords може да стане буквално в рамките на един ден, понякога и по-малко. И не на последно място – почти всичко може да се измери и да се види реално до колко е ефективна всяка една реклама, всеки един банер, коя ключува дума реално Ви носи продажби и още много, много малки, но важни дейтали.
Какво ще спечелите от рекламата на вашия бизнес в Google:
- Рекламите Ви ще се показват на първа и всяка следваща страница в Google – докато си плащате.
- Бърз старт в онлайн среда и намиране на клиенти.
- Достигането до оптимално точната аудитория, която търси информация за вашия тип услуги или продукти.
- Сами може да определите ключовите думи, с които да се показвате в резултатите при търсене. Нашият екип ще Ви помогне в избора на думи и фрази, за да постигнете оптимални резултати.
- Вие сами може да определяте рекламния бюджет, който да инвестирате, както и да го променяте в реално време – в рамките на 24 часа.
- Рекламите в Google могат да насочват потребителите към избрани страници от вашия сайт и това да се променя бързо и лесно – в рамките на 24 часа.
Inbound.bg е официален Google Premier Partner!
Рекламата във Bing често се пренебрегва от доста бизнеси. Малко от тях обаче се замислят, че в Google може и да държи най-големия дял, но и по-малките мрежи не са за подценяване. По данни от няколко големи агенции, Bing държи около 10% пазарен дял. Освен това, по наши наблюдения от практиката, трафикът от Bing конвертира с около 2 пъти повече, отколкото трафикът от Google.
Рекламата във Facebook също се превръща в доста сериозен маркетингов канал. И продава. При това на много добри цени за клик (CPC). Естествено, Facebook е и много добър канал за брандинг, предлагайки доста добри цени при реклами от типа CPM.
С разрастването на най-голямата и най-популярна социална мрежа възможностите за реклама сред над милиард потребители са много. Предлагат се опции като изключително добро таргетиране, много добри възможности за ремаркетинг/ретаргетинг и проследяване на конверсиите в реално време.
Цени/комисионни за управление на рекламни кампании в Google, Facebook или Bing от типа Pay-per-Click и/или Дисплейни (Банер):
Минимален комисион за управление на PPC и/или Дисплейни рекламни кампании в която и да е от платените мрежи – 700 BGN/месец (без ДДС) при минимум 6-месечно обвързване за бизнеси в сферата на услугите и 900 BGN/месец (без ДДС) за онлайн магазини. Минимален месечен комисион без обвързване – от 1100 BGN/месец (без ДДС).
Първоначална такса (onboarding fee), стартираща от 900 BGN (без ДДС) (цената зависи от обема на работа по акаунта) – за първоначални настройки, план, структура на акаунт, сетъп и списване на рекламни карета и кампании или одит и оптимизация на вече активен акаунт.
Предлагаме и вариант с почасово заплащане на проектна база. Минимална месечна ставка работни часове/проект – 30 работни часа.
- над 30 работни часа/месец – 100 BGN без ДДС/работен час
Горепосочените цени важат за кампании в България, на български език, при условие, че месечният рекламен бюджет се захранва от сметка на Клиента. Ако рекламният бюджет се плаща/захранва по системите от наша страна, начисляваме допълнителна административна такса от 1% на сумата.
Еднократни услуги за PPC & Дисплейни рекламни кампании се предлагат само и единствено срещу почасово заплащане на проектна база, с допълнителен комисион за проектен мениджмънт (130 BGN без ДДС/започнат час).
Горепосочените цени не включват времето за консултации, както и изработката на криейтиви (статични банери, анимирани банери), освен написването на рекламни текстове за реклами в мрежата за Търсене на Google.
Ако вашият месечен рекламен бюджет за PPC реклама е по-малък от 3000 BGN без ДДС за 1 канал, екипът на Inbound.BG не би се ангажирал с вашия проект, освен ако не е нещо уникално, ултраинтересно или иновативно.
Цени за консултации от екипа на Inbound.bg може да намерите тук.
За повече информация относно възможностите за PPC и Дисплейна реклама в мрежите на Google и Facebook, свържете се с екипа на Inbound.bg на 0878 733995 или чрез страницата за контакт с нас.
Всички посочени цени са без включен ДДС.
Цените са в сила от 13 ноември 2022 г.