Екипът на Inbound.bg предлага професионален SEO одит-анализ на сайтове (Анализ на сайт) и на Google+ Local листинги (за локални търсения). Всички видовете анализи на сайтове и листинги, освен Бързите, се предоставят в писмен вид. Повече информация за нашите одити, както и процесът по осъществяването им може да получите на [email protected] или на телефон +359 878 733 995.
Цени на SEO Одит-Анализ на уеб сайт:
- On-Site Одит на уебсайт (до 3 типа страници; всеки следващ тип – от 500 BGN) – от 2500 лева (без ДДС); срок – до 10 работни дни;
- Основен SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници; всеки следващ тип – от 800 BGN) – от 4000 лева (без ДДС); срок – до 15 работни дни;
- Подробен SEO Одит на уебсайт (до 5 типа страници; всеки следващ тип – от 1200 BGN) – от 8000 лева (без ДДС); срок – до 20 работни дни;
Цени на Local SEO Одит-Анализ на Google+ Local листинг:
- Бърз Одит на 1 Google My Business Local Листинг – 800 лева (без ДДС); срок – до 3 работни дни;
- Основен Одит на 1 Google My Business Local Листинг – 1200 лева (без ДДС); срок – до 5 работни дни;
- Подробен Одит на 1 Google My Business Local Листинг – 1600 лева (без ДДС); срок до 10 работни дни;
За повече информация – [email protected] или на телефон +359 878 733 995.
Всички посочени цени са без включен ДДС.
Цените и сроковете са в сила от 9 Април 2024 г.
Какво е SEO Одт-Анализ на Сайт?
Професионалният анализ на сайт (SEO Одит) обхваща над 20 основни елемента и покрива над 200 отделни елемента от един уебсайт. Всичко това има за цел да покаже напълно обективно какво е състоянието на вашия сайт към изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати за оптимизацията му. Всички типове одити включват:
- Технически одит на сайта и системата
- Проверка на съдържанието в сайта
- Одит на авторитета на сайта (домейна), както и неговите основни конкуренти в Google
- Достъпност на страниците на сайта от хора и роботи
- Индексация в търсачките
- писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
- писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
- карта с оценка на факторите
- списък с проблемите, подредени по приоритет
On-Page/On-Site SEO одитът на един уебсайт има за цел да разгледа и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на самия сайт, без външните фактори, спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа On-Site SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:
Оn-Site SEO Одит:
-
- Ръчен анализ на сайта
- Бърз UX одит
- Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 30 ключови думи и фрази; сравнение с до 3 конкурента
- Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools
- Проверка за вируси и зловреден код
- Проверка на индексирането на общия брой страници
- Базов анализ на посещаемостта на сайта
- Бърза проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
- Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
- Title тагове
- Meta тагове
- Валидация на HTML кода
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
- Скорост на зареждане на сайта – анализ и препоръки
- Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
- Анализ и Препоръки за Canonical таг
- Проверка и Анализ на XML Картите
- Проверка за дублирано съдържание и канибализация
- Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
- Микродата – проверка, анализ и препоръки
- Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори
- Проверка за счупени вътрешни линкове
- Анализ за използването на ключови думи в страниците
- Анализ на семантиката на текстовете
- Анализ на alt таговете на изображенията
- Проверка за и на 404 страниците
- Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
- Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки
- Авторитет и Доверие на Домейна – Основни показатели
- писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
- писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
- карта с оценка на факторите
- списък с проблемите, подредени по приоритет
- НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА: Онлайн Магазини и Медийни сайтове!
За повече информация – [email protected] или на телефон +359 878 733 995.
-
Основният SEO одит е най-популярният от всички типове SEO анализи, тъй като дава много ясна основна картина за състоянието на сайта ви. В този тип одити се покриват всички елементи от On-Site SEO одита, плюс основните външни фактори. Целта на този тип анализ е да разгледа и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на самия сайт, както и външните фактори (Off-Page), спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа Основен SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:
Основен SEO Одит:
-
- Ръчен анализ на сайта
- Бърз UX одит – Анализираме ползваемостта на сайта и изпълнението на основната цел, която се преследва
- Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 100 ключови думи и фрази; сравнение с до 5 конкурента
- Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools – посещаемост
- Проверка за вируси и зловреден код
- Проверка на индексирането на общия брой страници
- Основен анализ на посещаемостта на сайта
- Проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
- Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
- Title тагове
- Meta тагове
- Валидация на HTML кода
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
- Скорост на зареждане на сайта – анализ и препоръки
- Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
- Анализ и Препоръки за Canonical таг
- Проверка и Анализ на XML Картите
- Проверка за дублирано съдържание и канибализация
- Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
- Микродата – проверка, анализ и препоръки
- Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори; Проверка за дублиращи се вътрешни връзки
- Проверка за счупени вътрешни линкове
- Анализ за използването на ключови думи в страниците
- Анализ на семантиката на текстовете
- Анализ на alt таговете на изображенията
- Проверка за и на 404 страниците
- Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
- Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки
-
- Авторитет и Доверие на Домейна – сравнение с до 5 конкурента
- Основен Анализ на тренда на входящите връзки
- Обем на входящите връзки/линкове
- Качество на входящите връзки – разглеждаме само root домейните
- Основно проучването на натуралността на връзките – как са придобивани и какви рискове може да крият; разглеждаме само root домейни
- Основен Анализ на анкор текстовете от входящите връзки
- писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
- писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
- карта с оценка на факторите
- списък с проблемите, подредени по приоритет
Предлага се за Онлайн магазини и сайтове с до 1000 вътрешни страници.
За повече информация – [email protected] или на телефон +359 878 733 995.
-
Подробният SEO одит е подходящ за онлайн/електронни магазини, медийни сайтове и такива, които имат хиляди страници. Този тип анализ на уебсайт дава много детайлна и ясна картина за състоянието на сайта. В този тип SEO одити всеки елемент се разглежда много детайлно. Покриват се всички елементи и детайли от On-Site SEO одита, Външните фактори, както и социалните елементи. Подробният SEO анализ има за цел да разгледа максимално детайлно и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на сайта ви спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа Подробен SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:
Подробен SEO Одит:
-
- Ръчен анализ на сайта
- Подробен UX одит – Анализираме ползваемостта на сайта и изпълнението на до 3 цели цели
- Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 150 ключови думи и фрази; сравнение с до 10 конкурента
- Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools
- Проверка за вируси и зловреден код
- Проверка на индексирането на общия брой страници
- Подробен анализ на посещаемостта на сайта
- Проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
- Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
- Title тагове – Подробен Анализ
- Meta тагове – Подробен Анализ
- Валидация на HTML кода
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
- Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
- Скорост на зареждане на сайта – подробен анализ и препоръки
- Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
- Анализ и Препоръки за Canonical таг
- Проверка и Анализ на XML Картите
- Проверка за дублирано съдържание и канибализация
- Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
- Микродата – проверка, анализ и препоръки
- Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори; Проверка за дублиращи се вътрешни връзки
- Проверка за счупени вътрешни линкове
- Анализ за използването на ключови думи в страниците
- Анализ на семантиката на текстовете
- Анализ на alt таговете на изображенията
- Проверка за и на 404 страниците
- Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
- Проверка и Анализ на социалните сигнали към 20 най-популярни страници на сайта
- Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки
-
- Авторитет и Доверие на Домейна – сравнение с до 10 конкурента
- Подробен Анализ на тренда на входящите връзки
- Обем на входящите връзки/линкове
- Качество на входящите връзки – разглеждаме до 10 000 връзки от страници, домейни и поддомейни
- Проверка на връзките за рискове
- Подробно проучването на натуралността на връзките – как са придобивани и какви рискове може да крият; разглеждаме само root домейни
- Подробен Анализ на анкор текстовете от входящите връзки
- Проверка и Анализ на пренасочванията
- писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
- писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
- карта с оценка на факторите
- списък с проблемите, подредени по приоритет
Препоръчва се за Онлайн Магазини, Медийни сайтове и сайтове с над 5000 страници.
За повече информация – [email protected] или на телефон +359 878 733 995.
-
Услугата за анализирането на един сайт от SEO гледна точка е предназначена най-вече за собствениците на бизнеси, които печелят или искат да печелят от трафика, идващ от популярните интернет търсачки. Така нареченият SEO одит на уебсайт има за цел да покаже слабите и силните страни на вашия сайт – както в техническо отношение, така и на външните фактори, касаещи оптимизацията за търсачки.
Одитът на един уебсайт е неизменна част от стратегията за оптимизацията му. Това е първата стъпка в процеса по опитмизацията за търсещи машини на един уебсайт. Много често именно липсата на SEO анализ води до грешна стратегия, а от там и лоши резултати по отношение на SEO. Строго препоръчително е оптимизацията на един сайт да започне с одит, на база на който да се изготви дългосрочния планинг за действие.
За повече информация – [email protected] или на телефон +359 878 733 995.