Inbound.bg (Инбаунд.БГ) е студио за дигитален маркетинг и интернет реклама, създадено официално през пролетта на 2013-та година. До момента в Inbound.bg сме работили по над 200 проекта за големи, средни и малки фирми по целия свят – от базова оптимизация за търсачки (SEO), до изготвянето на подробни SEO одити, консултинг и фирмени обучения, изготвянето на подробни SEO одити и стратегии, до създаването, изпълнението и мониторинга на стратегии за цялостно присъствие в Интернет на малки и големи брандове, както и адски ефективни PPC рекламни кампании чрез Google Ads (AdWords), Facebook, AdPilot, Bing Ads и други.
Начело на екипа на Inbound.bg стои Димитър Димитров – SEO/SEM & Inbound Marketing специалист с над 10 години практически опит.
Останалата част от отбора на Inbound.bg се състои от професионалисти в областта на оптимизацията за търсещи машини, маркетинга за търсачки и интернет рекламата като цяло, плюс копирайтъри и сертифицирани PPC експерти. Всички наши проекти се управляват от сертифицирани мениджъри в областта си, с минимален практически опит – 2 години.
Екипът на компанията може да се похвали със следните официални признания:
- Официален Партньор на Google
- Сертифицирани професионалисти в Inbound Marketing University (Hubspot Academy)
- Сертифицирани професионалисти за Google AdWords (1)
- Сертифицирани професионалисти за Google Analytics (1)
- Сертифицирани професионалисти за Facebook Ads
- Сертифицирани професионалисти за Bing Ads
- Сертифицирани професионалисти – Content Strategy for Professionals (Northwestern University)
- Сертифицирани професионалисти – Gamification (Penn University of Pennsylvania)
- Член на SEMPO
- Учредител на Българската Асоциация за Дигитален Маркетинг (БАДМ)
Интересни данни за нас – PPC & Display реклами:
- от създаването на Inbound.bg до 31-ви декември 2016г. сме усвоили рекламни бюджети в рекламните мрежи на Google и Facebook за:
- над 4 500 000 лева
- над 6 000 000 клика
- над 110 000 000 импресии
- над 500 000 хиляди продадени продукта и услуги на наши клиенти
- продажби за над 90 000 000 лева
- средна възвръщаемост (ROI) за БГ над 600%
- средна възвръщаемост (ROI) за САЩ, UK, Canada над 400%
През 2017-та година данните за управляваните от нас PPC кампании са:
Google Ads – България:
- Трафик: над 5 500 000 клика;
- Импресии: малко над 578 000 000
- Конверсии: над 108 000
- CTR Мрежа за Търсене: 14.04%
- CTR Дисплейна Мрежа: 0.27%
- Среден процент на реализация: 1.97%
- Реализирани продажби за над 21.2 милиона лева
Facebook Ads – България:
- Трафик: над 10 750 000 клика;
- Импресии: над 471 000 000
- Среден CTR: 2.28%
- Уникален Reach: Над 1 100 000 човека
- Реализиран брой Продажби: Над 102 000
- Реализирани продажби за над 42.5 милиона лева
- Average Reach: 696 000 човека в България
- Post Engagements: над 8 450 000
- Post Shares: 55 000
- Page Likes: над 151 000
- Event Responses: над 6700