24 мар. 2020 Какво да правим с дигиталната платена реклама (PPC) по време на паника? Димитър Димитров PPC, дигитална реклама, криза, кризисни ситуации, паника, реклама Facebook Google Блог Реклами В последните 2 седмици настана пълна паника покрай коронавируса. По целия свят. В почти всяка страна, пазар… човек. Финансовите пазари…
23 авг. 2016 SEO + PPC = Пътят към SEM успеха Светлодар Перуков Facebook Google SEO Блог Реклами За успешен отбор са необходими добри кадри, работа в екип и възможност всеки да запълва правилно празните места. Успешен…
26 фев. 2016 Правилно ли разбираме Панда ъпдейта на Google? Светлодар Перуков алгоритми, Панда Google SEO SEO Блог Google Panda – един от филтрите, които Google използва при определяне на ранга на страници с некачествено съдържание, което пък…
07 ян. 2016 Сродните търсения в Google или как работи RankBrain алгоритъмът Светлодар Перуков Brain Update, Google Ъпдейти, RankBrain Google SEO Блог Напоследък наблюдаваме доста спекулации относно променливостта на резултатите в Google. Имаше и немалко дискусии по темата във форумите. Като цяло, много…
14 дек. 2015 Всичко за новия Google алгоритъм RankBrain Светлодар Перуков RankBrain, алгоритми Google SEO SEO Блог В края на октомври 2015-та година от Google заявиха, че използват самообучаваща се система, която да подпомогне сортирането на резултатите…
20 окт. 2015 13 Съвета За Ефективно Управление на Google AdWords AdGrants бюджети Inbound.bg Team AdGrants, adwords Google PPC Блог Ресурси Нека започнем с това както всъщност е Google AdGrants. Това е версията на AdWords, достъпна за всички неправителствени организации (НПО),…
03 авг. 2015 Топ 100 на Най-скъпите думи за реклама в Google [Инфографика] Inbound.bg Team adwords, PPC цена, Топ 100 Google PPC Блог Реклами Ресурси В България рекламодателите, ползващи рекламната мрежа на Google - AdWords - са доста разглезени по отношение цените на клик и…
09 юли 2015 Как да определяте целите на PPC кампаниите Ви? Inbound.bg Team adwords, facebook ads, Facebook реклами, Google реклами, PPC Facebook Google Блог Реклами При стартиране на нови взаимоотношения с даден клиент, винаги е препоръчително да се уповаваме на постигнатите резултати за минал период…