Платената реклама в интернет е един от най-ефективните и най-лесно измерими начини да се опитате да продавате и налагате вашия продукт или услуга на пазара. Този тип реклама превъзхожда външната реклама в много отношение – като се започне от пъти по-ниската цена и се стигне до адски точните измервания на ефекетивно на всяко едно рекламно каре или банер. За разлика от Оптимизацията на сайтове (SEO), платената реклама води до почти моментални резултати, които могат да се наблюдават и в почти реално време. Недостатъкът е, че когато спрете да плащате за рекламите, спират и продажбите.
Google Ads е една от най-популярните рекламни мрежи днес и е един от основните канали за Search Engine Marketing (SEM). Много хора залагат на рекламта в Google Ads, защото реално това им позволява да рекламират своя бизнес в Google. При това на доста изгодна цена. Освен това реклмната мрежа на Google предлага и възможности за банер реклами в милиони сайтове. А стартирането на една рекламна кампания през AdWords може да стане буквално в рамките на един ден, понякога и по-малко. И не на последно място – почти всичко може да се измери и да се види реално до колко е ефективна всяка една реклама, всеки един банер, коя ключува дума реално Ви носи продажби и още много, много малки, но важни дейтали.
Какво ще спечелите от рекламата на вашия бизнес в Google:
- Рекламите Ви ще се показват на първа и всяка следваща страница в Google – докато си плащате.
- Бърз старт в онлайн среда и намиране на клиенти.
- Достигането до оптимално точната аудитория, която търси информация за вашия тип услуги или продукти.
- Сами може да определите ключовите думи, с които да се показвате в резултатите при търсене. Нашият екип ще Ви помогне в избора на думи и фрази, за да постигнете оптимални резултати.
- Вие сами може да определяте рекламния бюджет, който да инвестирате, както и да го променяте в реално време – в рамките на 24 часа.
- Рекламите в Google могат да насочват потребителите към избрани страници от вашия сайт и това да се променя бързо и лесно – в рамките на 24 часа.
Inbound.bg е официален Google Premier Partner!
Рекламата във Bing често се пренебрегва от доста бизнеси. Малко от тях обаче се замислят, че в Google може и да държи най-големия дял, но и по-малките мрежи не са за подценяване. По данни от няколко големи агенции, Bing държи около 10% пазарен дял. Освен това, по наши наблюдения от практиката, трафикът от Bing конвертира с около 2 пъти повече, отколкото трафикът от Google.
Рекламата във Facebook/Meta Ads също се превръща в доста сериозен маркетингов канал. И продава. При това на много добри цени за клик (CPC). Естествено, Facebook е и много добър канал за брандинг, предлагайки доста добри цени при реклами от типа CPM.
С разрастването на най-голямата и най-популярна социална мрежа възможностите за реклама сред над милиард потребители са много. Предлагат се опции като изключително добро таргетиране, много добри възможности за ремаркетинг/ретаргетинг и проследяване на конверсиите в реално време.
Цени/комисионни за управление на рекламни кампании в Google, Facebook или Bing от типа Pay-per-Click и/или Дисплейни (Банер):
За повече информация относно възможностите за PPC и Дисплейна реклама в мрежите на Google и Facebook, свържете се с екипа на Inbound.bg на 0878 733995 или изпратете запитване на [email protected]