16 юни 2023 SERP Conf. 2023 – SEO събитието на Източна Европа Inbound.bg Team Google SEO SEO Събития На 12 - ти октомври SERP Conf. се завръща, за да събере SEO общността за поредна година Конференцията се провежда…
14 фев. 2023 SEO Отчет – Кои KPIs ви показват дали SEO стратегията работи Светлодар Перуков Google SEO SEO Консултинг В маркетинга, ако не следите ключовите показатели за ефективност (KPIs), трудно ще определите доколко успешни са кампаниите ви. Това важи…
02 фев. 2023 Какво трябва да знаете за Google Ads Learning Phase (Фаза “Обучава се”) Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В света на маркетинга, когато говорим за обучение, няма по-голям хегемон от Google. Просто данните, които компанията разглежда и проследява,…
12 ян. 2023 Защо да плащате за реклама в Google Ads за собствените Ви бранд търсения? Адриана Нейкова Google PPC Блог Консултинг Реклами Инвестицията в брандови ключови думи е от изключително значение, защото ви позволява директно да повлияете на представянето на вашата марка…
13 дек. 2022 ROI и ROAS в Google ads – какво представляват и какви са разликите Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В дигиталния маркетинг и онлайн рекламата се следят много метрики, чиято измеримост дава яснота за продуктивността на маркетинговите усилия. В…
03 ное. 2022 Performance Max кампании в Google Ads – ръководство за начинаещи Светлодар Перуков Google PPC Блог Реклами Дори маркетолозите със съвсем малко опит знаят колко мощен инструмент е Google ads. С над 4 милиона активни потребители по…
28 окт. 2022 SERP Conf – Събитието, което връща SEO-то в България Димитър Димитров Блог Тази история започва през далечната 2009-та, в разгара на Глобалната Икономическа Криза. Тогава един малко луд русенец, от една агенция…
28 юли 2022 Краят на бисквитките от трети страни е близо! Могат ли другите бисквитки да ги заместят? Светлодар Перуков Google PPC Консултинг Реклами С голяма убеденост може да се каже, че сме в разгара на революция на поверителността на данните. В доклад на…