No Comments 02 фев. 2023 Какво трябва да знаете за Google Ads Learning Phase (Фаза “Обучава се”) Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В света на маркетинга, когато говорим за обучение, няма по-голям хегемон от Google. Просто данните, които компанията разглежда и проследява,…
12 ян. 2023 Защо да плащате за реклама в Google Ads за собствените Ви бранд търсения? Адриана Нейкова Google PPC Блог Консултинг Реклами Инвестицията в брандови ключови думи е от изключително значение, защото ви позволява директно да повлияете на представянето на вашата марка…
13 дек. 2022 ROI и ROAS в Google ads – какво представляват и какви са разликите Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В дигиталния маркетинг и онлайн рекламата се следят много метрики, чиято измеримост дава яснота за продуктивността на маркетинговите усилия. В…
03 ное. 2022 Performance Max кампании в Google Ads – ръководство за начинаещи Светлодар Перуков Google PPC Блог Реклами Дори маркетолозите със съвсем малко опит знаят колко мощен инструмент е Google ads. С над 4 милиона активни потребители по…
28 окт. 2022 SERP Conf – Събитието, което връща SEO-то в България Димитър Димитров Блог Тази история започва през далечната 2009-та, в разгара на Глобалната Икономическа Криза. Тогава един малко луд русенец, от една агенция…
28 юли 2022 Краят на бисквитките от трети страни е близо! Могат ли другите бисквитки да ги заместят? Светлодар Перуков Google PPC Консултинг Реклами С голяма убеденост може да се каже, че сме в разгара на революция на поверителността на данните. В доклад на…
05 апр. 2022 Google ъпдейтът от март 2022 засяга ревютата на продукти Светлодар Перуков Google SEO Блог В края на март 2022 Google стартира третата версия на Product Reviews Update. Началото на този процес бе даден още…
09 мар. 2022 Важен анонс! Inbound.BG прекратява всякакви взаимоотношения със свързани с Русия и Беларус бизнеси Димитър Димитров Беларус, бизнес, Русия Блог С оглед на разразилата се война за Украйна, след нападението от страна на Русия, днес взех следното решение, което не…