SEO Одити - Анализи на сайтове от Inbound.bg

Екипът на Inbound.bg предлага професионален SEO одит-анализ на сайтове (Анализ на сайт) и на Google+ Local листинги (за локални търсения). Всички видовете анализи на сайтове и листинги, освен Бързите, се предоставят в писмен вид. Повече информация за нашите одити, както и процесът по осъществяването им може да получите на office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.


Цени на SEO Одит-Анализ на уеб сайт:

  • On-Site Одит на уебсайт (до 3 типа страници; всеки следващ тип – от 120 BGN) – от 1080 лева (без ДДС); срок – до 10 работни дни;
  • Основен SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници; всеки следващ тип – от 120 BGN) – от 1590 лева (без ДДС); срок – до 15 работни дни;
  • Подробен SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници; всеки следващ тип – от 180 BGN) – от 2900 лева (без ДДС); срок – до 20 работни дни;

Цени на Local SEO Одит-Анализ на Google+ Local листинг:

  • Бърз Одит на 1 Google+ Local Листинг – 260 лева (без ДДС); срок – до 3 работни дни;
  • Основен Одит на 1 Google+ Local Листинг – 540 лева (без ДДС); срок – до 5 работни дни;
  • Подробен Одит на 1 Google+ Local Листинг – 800 лева (без ДДС); срок до 10 работни дни;

За повече информация – office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.

Всички посочени цени са без включен ДДС.

Цените и сроковете са в сила от 1 Януари 2017 г.


Какво е SEO Одит-Анализ на Сайт?

Какво е
On-Site SEO Одит
Основен SEO Одит
Подробен SEO Одит
За Кого
  • Професионалният анализ на сайт (SEO Одит) обхваща над 20 основни елемента и покрива над 200 отделни елемента от един уебсайт. Всичко това има за цел да покаже напълно обективно какво е състоянието на вашия сайт към изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати за оптимизацията му. Всички типове одити включват:

    • Технически одит на сайта и системата
    • Проверка на съдържанието в сайта
    • Одит на авторитета на сайта (домейна), както и неговите основни конкуренти в Google
    • Достъпност на страниците на сайта от хора и роботи
    • Индексация в търсачките
    • писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
    • писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
    • карта с оценка на факторите
    • списък с проблемите, подредени по приоритет

  • On-Page/On-Site SEO одитът на един уебсайт има за цел да разгледа и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на самия сайт, без външните фактори, спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа On-Site SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:


    Оn-Site SEO Одит:

      • Ръчен анализ на сайта
      • Бърз UX одит
      • Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 30 ключови думи и фрази; сравнение с до 3 конкурента
      • Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools
      • Проверка за вируси и зловреден код
      • Проверка на индексирането на общия брой страници
      • Базов анализ на посещаемостта на сайта
      • Бърза проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
      • Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
      • Title тагове
      • Meta тагове
      • Валидация на HTML кода
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
      • Скорост на зареждане на сайта – анализ и препоръки
      • Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
      • Анализ и Препоръки за Canonical таг
      • Проверка и Анализ на XML Картите
      • Проверка за дублирано съдържание и канибализация
      • Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
      • Микродата – проверка, анализ и препоръки
      • Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори
      • Проверка за счупени вътрешни линкове
      • Анализ за използването на ключови думи в страниците
      • Анализ на семантиакта на текстовете
      • Анализ на alt таговете на изображенията
      • Проверка за и на 404 страниците
      • Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
      • Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки
      • Авторитет и Доверие на Домейна – Основни показатели

    • писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
    • писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
    • карта с оценка на факторите
    • списък с проблемите, подредени по приоритет

    On-Site SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници) – от 1080 лева (без ДДС); срок – до 10 работни дни;

    • НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА: Онлайн Магазини и Медийни сайтове!

    За повече информация – office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.

  • Основният SEO одит е най-популярният от всички типове SEO анализи, тъй като дава много ясна основна картина за състоянието на сайта ви. В този тип одити се покриват всички елементи от On-Site SEO одита, плюс основните външни фактори. Целта на този тип анализ е да разгледа и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на самия сайт, както и външните фактори (Off-Page), спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа Основен SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:


    Основен SEO Одит:

      • Ръчен анализ на сайта
      • Бърз UX одит – Анализираме ползваемостта на сайта и изпълнението на основната цел, която се преследва
      • Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 100 ключови думи и фрази; сравнение с до 5 конкурента
      • Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools – посещаемост
      • Проверка за вируси и зловреден код
      • Проверка на индексирането на общия брой страници
      • Основен анализ на посещаемостта на сайта
      • Проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
      • Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
      • Title тагове
      • Meta тагове
      • Валидация на HTML кода
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
      • Скорост на зареждане на сайта – анализ и препоръки
      • Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
      • Анализ и Препоръки за Canonical таг
      • Проверка и Анализ на XML Картите
      • Проверка за дублирано съдържание и канибализация
      • Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
      • Микродата – проверка, анализ и препоръки
      • Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори; Проверка за дублиращи се вътрешни връзки
      • Проверка за счупени вътрешни линкове
      • Анализ за използването на ключови думи в страниците
      • Анализ на семантиакта на текстовете
      • Анализ на alt таговете на изображенията
      • Проверка за и на 404 страниците
      • Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
      • Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки

      • Авторитет и Доверие на Домейна – сравнение с до 5 конкурента
      • Основен Анализ на тренда на входящите връзки
      • Обем на входящите връзки/линкове
      • Качество на входящите връзки – разглеждаме само root домейните
      • Основно проучването на натуралността на връзките – как са придобивани и какви рискове може да крият; разглеждаме само root домейни
      • Основен Анализ на анкор текстовете от входящите връзки

    • писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
    • писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
    • карта с оценка на факторите
    • списък с проблемите, подредени по приоритет

    Основен SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници) – от 1590 лева (без ДДС); срок – до 15 работни дни;

    Предлага се за Онлайн магазини и сайтове с до 1000 вътрешни страници.

    За повече информация – office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.

  • Подробният SEO одит е подходящ за онлайн/електронни магазини, медийни сайтове и такива, които имат хиляди страници. Този тип анализ на уебсайт дава много детайлна и ясна картина за състоянието на сайта. В този тип SEO одити всеки елемент се разглежда много детайлно. Покриват се всички елементи и детайли от On-Site SEO одита, Външните фактори, както и социалните елементи. Подробният SEO анализ има за цел да разгледа максимално детайлно и даде обективна оценка, както и картина, на състоянието на сайта ви спрямо изискванията за качество на търсещите машини и най-добрите похвати днес. В Анализите на сайт от типа Подробен SEO Одит покриваме следните основни групи фактори:


    Подробен SEO Одит:

      • Ръчен анализ на сайта
      • Подробен UX одит – Анализираме ползваемостта на сайта и изпълнението на до 3 цели цели
      • Анализ на Текущо позициониране на сайта в машините за търсене – до 150 ключови думи и фрази; сравнение с до 10 конкурента
      • Проверка и Анализ на данните от Google Webmaster Tools
      • Проверка за вируси и зловреден код
      • Проверка на индексирането на общия брой страници
      • Подробен анализ на посещаемостта на сайта
      • Проверка за мобилна версия на сайта; Ако има такава – на нейните основни показатели
      • Вътрешна навигация – менюта и BreadCrumbs
      • Title тагове – Подробен Анализ
      • Meta тагове – Подробен Анализ
      • Валидация на HTML кода
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML кода и скриптовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на HTML семантиката на текстовете
      • Анализ и препоръки за оптимизация на Robots.txt
      • Скорост на зареждане на сайта – подробен анализ и препоръки
      • Анализ на URL структурата и ахитектурата на сайта
      • Анализ и Препоръки за Canonical таг
      • Проверка и Анализ на XML Картите
      • Проверка за дублирано съдържание и канибализация
      • Проверка за едно и също съдържание за роботи и хора
      • Микродата – проверка, анализ и препоръки
      • Анализ на разпределението на вътрешните линкове и анкори; Проверка за дублиращи се вътрешни връзки
      • Проверка за счупени вътрешни линкове
      • Анализ за използването на ключови думи в страниците
      • Анализ на семантиакта на текстовете
      • Анализ на alt таговете на изображенията
      • Проверка за и на 404 страниците
      • Проверка и анализ за интеграция на социални мрежи
      • Проверка и Анализ на социалните сигнали към 20 най-популярни страници на сайта
      • Google Authorship и Publisher – проверка и препоръки

      • Авторитет и Доверие на Домейна – сравнение с до 10 конкурента
      • Подробен Анализ на тренда на входящите връзки
      • Обем на входящите връзки/линкове
      • Качество на входящите връзки – разглеждаме до 10 000 връзки от страници, домейни и поддомейни
      • Проверка на връзките за рискове
      • Подробно проучването на натуралността на връзките – как са придобивани и какви рискове може да крият; разглеждаме само root домейни
      • Подробен Анализ на анкор текстовете от входящите връзки
      • Проверка и Анализ на пренасочванията

    • писмена документация, покриваща посочените за всеки тип одит основни фактори и техните детайли
    • писмени препоръки за всеки основен фактор и прилежащите му дейтали
    • карта с оценка на факторите
    • списък с проблемите, подредени по приоритет

    Подробен SEO Одит на уебсайт (до 3 типа страници) – от 2900 лева (без ДДС); срок – до 20 работни дни;

    Препоръчва се за Онлайн Магазини, Медийни сайтове и сайтове с над 5000 страници.

    За повече информация – office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.

  • Услугата за анализирането на един сайт от SEO гледна точка е предназначена най-вече за собствениците на бизнеси, които печелят или искат да печелят от трафика, идващ от популярните интернет търсачки. Така нареченият SEO одит на уебсайт има за цел да покаже слабите и силните страни на вашия сайт – както в техническо отношение, така и на външните фактори, касаещи оптимизацията за търсачки.

    Одитът на един уебсайт е неизменна част от стратегията за оптимизацията му. Това е първата стъпка в процеса по опитмизацията за търсещи машини на един уебсайт. Много често именно липсата на SEO анализ води до грешна стратегия, а от там и лоши резултати по отношение на SEO. Строго препоръчително е оптимизацията на един сайт да започне с одит, на база на който да се изготви дългосрочния планинг за действие.

    За повече информация – office@inbound.bg или на телефон +359 878 733 995.