02 фев. 2023 Какво трябва да знаете за Google Ads Learning Phase (Фаза “Обучава се”) Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В света на маркетинга, когато говорим за обучение, няма по-голям хегемон от Google. Просто данните, които компанията разглежда и проследява,…
12 ян. 2023 Защо да плащате за реклама в Google Ads за собствените Ви бранд търсения? Адриана Нейкова Google PPC Блог Консултинг Реклами Инвестицията в брандови ключови думи е от изключително значение, защото ви позволява директно да повлияете на представянето на вашата марка…
13 дек. 2022 ROI и ROAS в Google ads – какво представляват и какви са разликите Светлодар Перуков Google PPC Блог Консултинг Реклами В дигиталния маркетинг и онлайн рекламата се следят много метрики, чиято измеримост дава яснота за продуктивността на маркетинговите усилия. В…
03 ное. 2022 Performance Max кампании в Google Ads – ръководство за начинаещи Светлодар Перуков Google PPC Блог Реклами Дори маркетолозите със съвсем малко опит знаят колко мощен инструмент е Google ads. С над 4 милиона активни потребители по…
28 юли 2022 Краят на бисквитките от трети страни е близо! Могат ли другите бисквитки да ги заместят? Светлодар Перуков Google PPC Консултинг Реклами С голяма убеденост може да се каже, че сме в разгара на революция на поверителността на данните. В доклад на…
16 юни 2021 Бъдещето на онлайн рекламата след края на 2021 година (Подготовка за големите промени) Адриана Нейкова Google PPC Блог Реклами Време е да се подготвите за големите промени, които ще настъпят в рекламната технология и индустрията на дигиталния маркетинг. Вследствие…
29 ян. 2021 Рекламите в TikTok (и какво трябва да знаем, преди да започнем да рекламираме в TikTok) Адриана Нейкова PPC Блог Реклами Социални Медии Когато става дума за новите социални мрежи, понякога е трудно да разберем в кои е важно да инвестираме ресурси, като…
18 ное. 2020 Как да изберете правилната PPC Агенция за успеха на вашия бизнес Димитър Димитров Google PPC Блог Консултинг Реклами Вие сте точната агенция за успеха на нашия бизнес! Или не сте… може и да се получи. А може и…