+359 878 733995 Пон. - Петък: от 10:00 - 17:00 office@inbound.bg
Follow us:

PPC

Онлайн Маркетинг & Интернет Реклама – SEO, SEM, PPC

ByeBra.bg

Content MarketingPPCSEO/SEM

В началото на лятото на 2013 година получихме доста интересно запитване – да се заемем с Оптимизацията и Интернет рекламата на един уникален продукт – иновативен невидимият сутиен с повдигащ ефект ByeBra (http://byebra.bg/). Приехме предизвикателството да се опитаме да покажем на хората този странен на пръв поглед продукт. За целта извършихме следните неща: On-Page SEO на сайта Ударна рекламна кампания в Google AdWords – Текстови, Дисплейни и Видео реклами Брандова кампания във Facebook Брандова игра в сайта Woman.bg (http://woman.hotnews.bg/preview/25676.html) (http://apps.woman.bg/byebra/) PR Материали в Woman.bg (http://woman.hotnews.bg/n/byebra-test-za-izdruzhlivost.26669.html) Консултинг  

Read details

Агро Офис

PPCSEO/SEM

Агро Офис (http://agro-office.com/) е специализиран софтуер за земеделие, дело на фирма МикроАкаунт. От компанията се обърнаха към нас за съвет как да подобрят позиционирането на продуктовия си сайт и как да оптимизират разходите по AdWords рекламите си. В отговор на нуждите и изискванията на Агро Офис, екипът на Inbound.bg извърши следните дейности: Оптимизация на кампаниите в Google AdWords Подробен SEO Одит на сайта на Агро Офис Консултации

Read details

Capital Balls Factory

PPC

Capital Football Factory (http://capital-balls.com/) е един от клиентите ни, с които е удоволствие да се работи. От самото начало избрахме да наблегнем само и единствено над PPC реклами в AdWords, строго таргетирани към Бизнеса – конкретната таргет група на клиента ни. До момента сме успели да оптимизираме кампаниите до следните параметри: Харчим със 60% по-малко средстава от началото CTR е с над 240% по-висок Средна цена на клик е по-ниска с 46%

Read details

EKO Living House

Content MarketingPPCSEO/SEM

Работата ни по проекта Сглобяеми Къщи EKO Living House (http://ekolivinghouse.com) включваше няколко дейности, които имаха основна цел да набират нови запитвания за продуктите на компанията. Макар и ниските бюджети за онлайн реклама, все пак успяхме да използваме ефективно следните маркетингови: Facebook Страницата им и Facebook Ads Google AdWords PPC Реклами в мрежата за търсене Оптимизация на сайта за органични търсения в Googleд Маркетинг чрез Съдържание За период от 200 дни успяхме да донесем почти 300 нови запитвания за сглобяеми къщи, което е много над първоначалните ни очаквания за този тип продукти. Също така привлякохме почти 2000 нови фена на Facebook страницата на компанията.

Read details

Spy.bg

ConsultingPPCSEO/SEM

Spy.bg е един от най-големите онлайн магазини за шпионска техника в България. През 2013 от екипа на Spy.bg ни потърсиха за извършването на професионален SEO одит на сайта им, а малко по-късно и за консултации относно Google AdWords рекламните кампании на марката.

Read details

My Fashion Store

ConsultingPPC

MyFashionStore.eu е онлайн магазин за маркови и дизайнерски дрехи и обувки. Основната идея на магазина е да предлага само и единствено оригинални маркови стоки с гарантиран произход. В началото на 2013-та година реализирахме успешни рекламни кампании в мрежите на Google AdWords и Facebook Ads, давайки много добър начален тласък на бранда и продажбите в онлайн магазина.

Read details

StopHemoroidi

PPCSEO/SEM

В началото на 2013-та година извършихме SEO услуги, както и подкрепяща AdWords реклама за StopHemoroidi.com – един продуктов сайт, изготвен специално за ТВ кампанията на Цикатридина Супозитори (лекарство за безоперативно лечение на хемороиди). За много кратък период от време трябваше да извършим перфектна On-Page оптимизация на сайта и да подготвим много добре таргетирана AdWords рекламна кампания. Целта беше да могат да се покрият всички възможни търсения в Google, който ще бъдат породени от голямата ТВ реклама в една от водещите телевизии в България. Резултатът в рамките на първия месец: Над 20 000 уникални посещения за първия месец Над 7 000 уникални посещения от органичен трафик Над 8 000 уникални посещения от AdWords кампанията – среден CTR – 21.98% Първа страница в Google по почти всички основни ключови думи/фрази преди края на втория месец. И до ден днешен сайтът стои на първа страница на повечето от основните търсения Google. Период: от Януари до Март 2013

Read details