Как да доминирате рекламните кампании за Черен петък: Тотално Ръководство

Тотално ръководство за PPC кампании за Черен петък

(Как го правят в Щатите)

 

Black Friday е специален ден за PPC маркетинга. Обикновено кампаниите се подготвят и настройват така, че да дават добри резултати месеци наред.

При Black Friday всичко е различно. Имате 24 часа да постигнете абсолютния максимум. Грешната реклама, грешните бидове, грешните настройки, могат да съсипят деня Ви (и може би дори годината!). Дори ако не смятате да участвате в Black Friday, можете бързо да изразходвате бюджета, без да имате резултати.

В тази статия ще Ви споделим няколко съвети, свързани с PPC маркетинга покрай този промоционален ден.

Допълнение: Когато говорим за Black Friday кампании, става дума за целия уикенд. Някои хора разчитат само на петък, други се подготвят за цялата седмица от Денят на благодарността до Cyber Monday.

Без значение от стратегията Ви, препоръките по-долу ще Ви помогнат да максимизирате потенциала си. Ще Ви споделим какво точно трябва да знаете, какво да направите с бюджетите и бидовете, какви текстове са подходящи, какви екстеншъни, дисплейни и ремаркетиращи реклами, ключови думи и какво ли още не.

 

Как да настроите своите PPC кампании за Black Friday

 

За да се подготвите за Петъка, е важно първо да определите какъв тип промоции ще направите. Тук се връщаме към корените на търговията, но тази стъпка е от изключително значение, за да можете после успешно да преминете напред.

Първо определете:

  • Какви ще са офертите?
  • Достатъчно артикули ли имате на склад?

Ако не разполагате с голяма складова наличност, помислете за не толкова агресивни бидове или просто предложете продуктите си чрез Shopping или Search кампании – която от двете работи по-добре във Ваша полза.

Ако не сте сигурни, че складът Ви е достатъчен за специфична промоция, подгответе резервни оферти с по-общи ключови думи.

 

Направете анализ на миналогодишните резултати

 

Тук от ключово значение е да не гледате на тази година като еднолично събитие. Въпреки променящия се климат в PPC маркетинга, има някои области, от които можете да вземате пример като става дума за отминали събития. Като например:

  • Какво научихте от рекламите, които пуснахте? Дали някоя идея, която бяхте заложили, се представи по-добре от другите?
  • Рекламите, описващи плюсове/функции, представиха ли се по-добре от тези с цена, доставка и друг тип информация?

    Ползи от миналогодишната кампания за Черен петък
  • Какъв бид използвахте, за да заемете по-предна позиция?
  • Кои ключови думи и продуктови категории бяха по-трудни за рекламиране?
  • Как се справиха другите категории, които нямаха промоция?
  • Колко голямо беше нарастването на разходите? (Ако сте стигнали максимума на бюджета, то замислете се сериозно върху този въпрос.)
  • Как се представи дисплейният ремаркетинг – в деня успешен ли беше или не?
  • Какво се случи в дните след Black Friday и Cyber Monday? С колко се наложи да намалите бидовете в първите дни след Петъка, за да избегнете загуба на пари?

 

И така нататък. Вземете си поука от миналите събития и така ще постигнете още по-добри резултати тази година!

 

Определете правила за Engagement

 

Преди да навлезем в тази тема, нека засегнем един не-PPC проблем. Дори да не сте шефът на бизнеса, тази тема би трябвало да Ви касае.

Представете си следното: Очаквате да изхарчите 5000$ в деня на Black Friday и се стремите към 800% ROAS.

Само че Петъкът идва и до 1 часа след обяд вече сте изразходили всичките 5000$ и имате 1,100% ROAS. Какво правите?

Всички PPC мениджъри ще изкрещят: УВЕЛИЧАВАНЕ НА БЮДЖЕТА!

Увеличаване на бюджета за Черен петък

Но как? Колко може да си позволи бизнесът? Колко наличност има все още на склад?

И ако ROAS беше 700%? Пак ли трябваше да се увеличи бюджетът?

Ако нямате нищо на склад, имате ли готов резервен вариант?

 

Ако имате определени граници за деня, това може да се окаже Вашата сила. Може би си мислите, че ще се справите с този сценарий, ако се случи, но какво правите, ако точно в този ден сайтът Ви започне да зарежда бавно, заради висок трафик и шефът Ви трябва да вземе детето си от училище?

И изведнъж вече е прекалено късно.

Предварително определените правила, лимит и цели могат да Ви спестят всички главоболия, а и ще Ви дадат по-добра възможност за постигане на оптимални резултати от промоционалния уикенд.

 

Съвети за бюджета и бидовете

 

Правилният избор на бид е една от най-сложните операции и то не само на Black Friday. Ако използвате каквато и да е автоматизация, няколко седмици след това ще се наложи да настройвате всичко ръчно, заради притока на данни.

Няма бид система, която да игнорира генерирани данни за определен период от време, когато изпълнява алгоритмите си. От тук идват и проблемите, тъй като конверсиите ще са в пъти повече на Black Friday, отколкото през седмиците след това. А в зависимост от нишата, в която оперирате, това може да е сериозна спънка.

А какво да направите, за да разрешите проблема?

 

Изтеглете бидовете седмицата преди Black Friday

 

Ако ползвате автоматизиран бид, спрете го и разгледайте останалите опции в Google Ads. Но внимавайте за някои грешки и проблеми.

В зависимост от деня и времето, в което теглите бидовете, може да има разминавания. Особено при ROAS и CPA бидовете на Google, автоматизацията се променя динамично въз основа на ден от седмицата и време от денонощието (наред с други фактори).  

Следователно, има шанс да не получите действителни стойности, които трябва да възстановите след Черния петък, но това е най-доброто, с което разполагате. По-правилно би било да се върнете към предишен бид, който може би е с 20-30% по-нисък, но със сигурност не трябва да продължавате с промоционалните настройки.

 

Увеличете значително бюджета

 

Това не е нещо ново, би трябвало вече да сте запознати с тази практика. За сравнение – търсенията от смартфони покрай Black Friday се увеличават 10 пъти.

И не, не можете да ползвате “standart delivery” и да се надявате, че Google си знае работата. Тази практика просто не работи на Black Friday. Тази опция в Google Ads се базира на предишни данни. Няма как да е полезна при нарастване на трафика за един ден.

 

Съвети при писането на реклами

 

Писането на реклами за Черен петък е почти същото като за останалите промоции през годината. Важното е да са релевантни спрямо офертите и да използвате правилно мястото за реклама, за да са наясно потребителите Ви с това, което им предлагате.

Е, разбира се, има и някои тънкости.

Нека ги разделим на Задължителни и Препоръчителни. Ако това е първата Ви кампания за Black Friday, следвайте само Задължителните правила.

 

Задължителни:

  • Сложете промоционален extension
  • Сложете препратки към Black Friday в рекламите

Препоръчителни:

  • Обмислете добавянето на Countdown за край на промоцията
  • Помислете за промяна на sitelink-овете за специфични продукти, които ще имат висок процент на търсене
  • Обмислете прибавянето на Inventory References

 

Как да настроите в Google Ads промоционални екстеншъни

 

Promotion Extension беше добавено за всички съвсем наскоро и занапред трябва да стане задължителна част от рекламната Ви стратегия. Рекламите за Черен Петък не правят изключение.

Допълнителното поле за рекламен текст може наистина да Ви помогне да изпъкнете сред конкуренцията. Фактът, че подчертава Black Friday е само върхът на сладоледа.

Желателно е да настроите промоционалната кампания да се изпълнява само за определен период от време. В случая – от петък до неделя.

Промоционални екстеншъни за Черен петък

Това ще даде на рекламата Ви допълнително място и ще й предаде чувство на неотложност.

Само не забравяйте, че екстеншъните Ви ще се показват само ако позицията и качественият рейтинг са достатъчно високи. Само те обаче не са достатъчни, за да подчертаят промоцията Ви.

 

Добавете препратки за Black Friday в рекламите си

 

Една от най-старите добри практики е да се уверите, че рекламите Ви са подходящи, а начинът за това е да споменавате точно промоционалното събитие, в случая Черен Петък.

Не е нужно да е нещо сложно или дълго, придържайте се към сбити и конкретни послания.

Ако искате най-голямо въздействие с минимални усилия, променете второто заглавие в текстовите реклами, посочвайки офертите за Черен Петък. Можете да го направите много бързо през интерфейса на Google Ads.

За по-висок CTR, по-добър процент на реализация (conversion rate) и ROI, препоръчваме да си отделите време и да напишете специфични реклами за по-важните продукти/категории.

Запомнете, Черен Петък е важен ден и времето, което вложите в оформяне на рекламите, ще се отплати повече от всеки други ден в годината, дори и рекламите Ви да се показват само за 24 часа.

 

Добавете отброяване (препоръчително)

 

Отброяващите таймери са най-ефективни по време на Black Friday и Коледа.

Има няколко тактики, които ще Ви помогнат да извлечете максимума от обратното броене.

На Черния Петък рекламирайте конкретни за деня промоции.

Помислете за разделение на промоцията на две части. По този начин можете да имате таймер, който приключва на обяд, например с 33% намаление. След това, друг до полунощ с 30% намаление.

Колкото по-голямо е чувството за спешност, добавено в рекламите Ви, толкова по-добре.

Доказано е, че колкото по-близо сте до финала, толкова по-голям става процентът на реализация. Ако успеете да създадете два крайни срока, най-вероятно ще забележите допълнителен скок в конверсиите в средата на деня.

 

Променете връзките (Sitelinks) към специфични продукти с високо търсене (препоръчително)

 

Допълнителните линкове под рекламата обикновено не са на фокус при писането й. Повечето рекламисти отделят минута-две и слагат няколко обикновени връзки към сайта.

За Black Friday е препоръчително да им добавите малко финес. Можете да подчертаете конкретни продукти в промоция.

Например, имате кампания за Bluetooth тонколонки. Обикновено имате връзки от типа:

  • Най-популярните BT тонколони
  • Нови BT тонколони
  • BT тонколони на промоция
  • Всички BT тонколони

А за Петъка можете да ги промените за по-специфични оферти като:

  • *марка*: до 33% намаление
  • – 20% на всички тонколони *марка*
  • До 25% намаление на слушалки
  • Вижте всички намаления за Черен Петък

 

Причината, заради която Ви съветваме да разширите малко мирогледа е, че на Black Friday хората са склонни да си купят нещо, което дори не са мислили, че искат.

Много от нас просто търсят различни продукти, за да видят какви намаления има. Само защото някои е потърсил колонки, не означава, че не се нуждае и от слушалки или друг вид високоговорители, ако са на добра цена.

 

Добавете препратки към количествата на склад (препоръчително)

Наличност в текста на PPC кампанията

Ако използвате Ad customizers, за да покажете наличност, може да бъде много полезно при кампаниите за Черен Петък.

Да предположим, че имате много добра промоция за тонколони. Средно търсен продукт е на точната цена и със страхотно намаление. Започвате да продавате и хоп! Изчерпани са до обяд.

А можеше да се възползвате от това в рекламите си.

Като използвате персонализиране, за да наблегнете на количеството оставащи продукти, можете да създадете още по-голям интерес.

И не забравяйте за резервен план, ако специфичен продукт свърши.

 

Маркирайте текущите си реклами с етикета “Evergreen”

 

Когато отговаряте за PPC на клиенти, винаги ще се опитвате да е възможно най-ефективно. Особено в онлайн търговията, защото в определени периоди от годината натовареността значително се увеличава.

Черният Петък е такъв ден!

Преди да стартирате промоционалните реклами, отбележете всички останали по групите, в които ще пуснете новите, с етикет Evergreen. По този начин ще можете лесно да ги паузирате и впоследствие да ги стартирате отново след Петъка.

По същия начин е желателно да сложите етикет Black Friday на новите реклами. Не забравяйте да сложите и годината в името, за да не ги объркате с миналогодишните.

 

Напишете рекламите поне една седмица по-рано

 

Сблъсквали сте се с неприятните имейли от Google, в които се казва, че рекламите Ви са отказани, нали? Има причини за това и то точно свързани с дни като Black Friday.

Ако подготвите рекламите си по-рано (и ги качите в акаунта си в Google Ads), лесно ще разберете дали са одобрени или отказани и ще имате време за реакция.

Често срещана грешка е писането/качването им на самия ден, когато Ви трябват. По този начин губите ценно време.

 

Използвайте автоматика за пауза и старт на рекламите

 

Начинът за използване на този метод е следният:

Автоматика за старт и пауза на рекламите

И все пак проверете дали работи в акаунта си и на място в резултатите от търсене. Всеки човек е фен на автоматиките, които го улесняват, но е неприятно, ако нещата се прецакат по абсурден начин.

Ако рекламите Ви все пак не се показват за половин ден, въпреки че не е приятно, ще преживеете. Но ако това се случи на Черен Петък, няма как да си позволите да загубите ценно време, дори и да е само час.

 

Максимизиране на възвръщаемостта от Google Shopping

 

Shopping кампаниите крият рискове, особено на Черен Петък. Имате много по-малък контрол, отколкото при обикновена Search кампания, но пък този тип кампании носят повече от 50% от приходите при повечето онлайн търговци, затова е важно да изпълните тази стъпка правилно.

Има няколко начина, по които да подходите при Google Shopping кампаниите за Black Friday, но един от добрите е:

  • Създайте нова Shopping кампания за най-важните продукти
  • Използвайте SPAG структурата (single product ad groups)
  • Стартирайте я поне седмица по-рано, а най-добре две

 

В зависимост от това, с колко продукти разполагате, някои отделни продукти много лесно могат да се прокраднат измежду Shopping кампанията Ви.

Когато създадете нова кампания, ще можете лесно да наглеждате конкретни продукти, от които очаквате да се представят по-добре по време на промоцията.

Запомнете – ако използвате метод за сегментиране на кампаниите на база резултати от търсене, продължете тази тенденция и с тази за Черен Петък. Бързо можете да си докарате проблеми с ROI, ако внезапно промените стратегията за ключовите продукти.

 

Ако разполагате с цялостна промоция във всички магазини

 

Ок. Офертите Ви навсякъде са за -20%. Ясно.

Това все пак не означава, че всичките продукти са еднакво важни. Ако вземете предвид поръчките си за последните 60 дни, най-вероятно ще разполагате със списък с около 10-20-50 продукта, които се продават значително по-добре от останалите.

Добавете ги към нова Shopping кампания.

 

Използвайте Shopping Promotions за по-добра видимост

 

Това е нещо сравнително ново (може би не е готово на 100%), но ако добавите промоции към Shopping кампанията, това може да се окаже скрит коз.

Ако нямате достъп до промоциите в Merchant Center, препоръчваме да попълните и пуснете заявка моментално!

 

Подготовка на Shopping Feed

 

Тук е моментът, в който се налага да вземете решение. Дали промоцията ще е с код, или ще понижите цените и това ще е отразено в рекламите.

Shopping фийдShopping фийд-2

 

 

Понякога това решение ще бъде взето автоматично, в зависимост от бизнес стратегията, която ползвате или спрямо ограниченията на платформата.

Ако изберете промоционален код, от голямо значение ще бъде да настроите промоциите в Merchant Center. В противен случай цената в Google Shopping рекламите няма да отговаря на реалната, по-ниска, което без съмнение ще понижи CTR.

 

Понижената цена трябва да бъде отразена и във фийда

 

Изключително важно е цените във Feed-а и в сайта да са абсолютно еднакви за всеки един продукт, поради две причини:

  1. Ако цената не е по-ниска във фийда, рекламите ще показват оригиналната, което ще намали шансовете за успех във важен ден, като Black Friday.
  2. Най-вероятно от Google ще забележат разминаването и няма да одобрят рекламите.

 

И отново напомняме, че времето, в което забележите това, до моментът, в който продуктите Ви бъдат одобрени от Google, може да минат 4-6 часа, а това е нещо, което не можете да си позволите да губите. И имаме предвид, ако изобщо го забележите.

Препоръчваме Ви да обновите фийда си и да го изпратите до Merchant Center веднага, след като настроите цените в сайта. Направете го в полунощ или в деня преди Петъка. Секундата, в която цените в сайта са обновени, трябва да промените и фийда.

Това е от голямо значение, защото продуктите се изчерпват с напредване на деня.

 

Обновявайте Feed-а по-често на Black Friday

 

Обикновено shopping feed се настройва за ъпдейт на всеки 24 часа. И то през нощта.

На Черния Петък обаче е препоръчително да го обновявате по-често, тъй като наличностите ще се изчерпват като променяте промоциите.

 

Black Friday съвети за дисплей ремаркетинг

 

Повечето онлайн магазини ползват динамичен ремаркетинг, но на Черен Петък изпращането на обикновени съобщения няма да Ви помогне по никакъв начин.

Съветваме Ви да създадете списък с нова аудитория, специално за Black Friday. Това трябва да се случи в деня преди Петъка, като в аудиторията не бива да се включват предишни посетители.

Създаване на нова аудитория за Черен петък

По този начин можете да използвате по-агресивен бид за хората, които са посетили сайта на Черен Петък и друг за потребителите, които са били там ден по-рано.

 

Бонус съвет: Намалете ремаркетинг бидовете след Черен Петък.

В дните след големия ден намалете усилията. Повечето потребители най-вероятно са закупили всичко нужно, а може би изобщо не са били заинтересовани.

 

Помислете и за статични изображения като реклама за ремаркетинга

 

Желателно е да помислите и за някакъв вид статични банери в ремаркетиращия микс. Обичайните Ви динамични дисплейни кампании най-вероятно изглеждат по следния начин:

Статичен ремаркетинг банер

И по принцип те работят страхотно. Но на Black Friday ще искате нещо, което да се открои от останалите и да предаде съобщението, което сте заложили.

Когато разполагате с някои банери, създадени в най-популярните размери, то това е една лесна победа над останалите. А и не би трябвало да Ви отнеме много ресурси и време.

Нещо, което може да затрудни процесът, е когато се опитвате да сегментирате ретаргетинга. В превод – ако потребителят посети секцията Колони, трябва да им покажете банер с Black Friday промоцията за тях.

Можете да пробвате с обикновен базов банер, но много по-ефективно би било, ако вложите малко креативност, за да създадете по-добро таргетиране.

Ако разполагате с богат инвентар, обаче, трябва да сте максимално ефективни с минимални усилия и да заложите на сигурни практики, за да достигнете бързо до възможно най-голяма аудитория.

 

Стратегия за ключови думи за Черен Петък: с промяна или без промяна?

 

Ключовите Ви думи могат да останат долу-горе същите.

Препоръчваме Ви да добавите или да пуснете отново думи и фрази, свързани с продуктите на промоция. На Black Friday по-голямата част от списъка Ви с ключови думи ще конвертира по-добре на фона на останалата част от годината, което означава, че можете да си позволите онези думички, които са паузирани, заради ниска производителност.

Противоположното твърдение също е вярно. Когато търсенето на ключовите думи се увеличава 3-4 пъти, трябва да помислите за пауза на други кампании за продукти, за които нямате промоция. С увеличен обем и факта, че Вашите конкуренти също пускат промоции, които потребителите вероятно преследват, тогава стандартните Ви цени няма да се представят много добре и няма да ги подтикнат да пазаруват от Вас.  

 

Ето пример за търсене на термин, което се е увеличило 2.32 пъти спрямо същия ден седмица преди Black Friday.

Увеличен трафик на Черен петък

 

Трябва ли да рекламирате “Черен Петък + ключова дума” (“Black Friday + ключова дума”)

 

Да, разбира се.

Така или иначе ще се показвате, когато някой търси ключовите Ви думи. Защо да не се опитате да контролирате търсенето като добавите Черен Петък към някои от тях.

Но едва ли това ще е причината за успех или неуспех на кампаниите. На големите пазари трябва да упражните по-голям контрол. Нека пак си представим, че продавате тонколонки и се класирате сравнително добре при търсене с ключова дума “*марка* тонколони”, но сте на шеста позиция за “*марка* тонколони промоция черен петък”.

Този термин най-вероятно ще се класира много по-добре от обикновените ключови думи, така че ако оперирате на конкурентен голям пазар, добавянето на Черен Петък към ключовите думи е супер идея!

 

Трябва ли да рекламирате само Black Friday (Черен Петък) като ключова дума

 

По принцип, не. Това може да има прекалено широко значение, за да работи ефективно.

Изключение прави създаването на отделна кампания, която таргетира ремаркетиращи списъци, които пък таргетират Black Friday (това са т.нар. RLSA only кампании).

Намерете най-големия си списък, например “Всеки, който е посетил сайта Ви за последните 6 месеца” или “Всеки, който си е купил нещо от Вас” без значение кога точно. Използвайте customer match, за да качите всичко. Добавете списъците към RLSA кампания, с настройки на таргетиране Targeting.

След като направите това, рекламата Ви ще се показва на всеки човек, който е посетил сайта Ви и търси оферти за Черен Петък.

Тъй като тези хора вече са посещавали сайта Ви, или може би дори са си купили нещо, можем да предположим, че те имат интерес към продуктите, които предлагате, въпреки че не са показали намерение. Запомнете – бранд афинитетът значително увеличава CTR и процента на реализации.

Таргет на хора, посещавали сайта ви

 

Стъпка по стъпка: Какво да правите на Black Friday, за да оптимизирате PPC маркетинга

 

Започнете с настройки на тракинга – за минал период ли се отнася или реално време.

Ако импортирате транзакции през Google Analytics, най-вероятно ще получите данни за конверсии в интерфейса на Google Ads чак на следващия ден, което ще направи оптимизацията на кампаниите през деня малко по-трудна.

Затова, ако разчитате на Google Analytics да следи приходите Ви, се фокусирайте върху анализ на данни за представянето на акаунта Ви там, вместо в интерфейса на Google Ads.

Ако използвате обикновен тракинг код за конверсии, всичко ще е наред, защото там закъснението е само от 30 до 60 минути.

 

Каква е Вашата часова зона?

 

Вие сте в офиса към 8:00, но в някоя друга държава е вече 11:00 часа. Планирайте всичко с едно наум.

Някои от Вашите клиенти може би са в САЩ или в скандинавските страни, което означава, че са с около 7 часа назад, например. Ако при Вас е полунощ, преди Черен Петък, там ще е 5 следобед.

 

Примерни сценарии на Черен Петък, за които да сте подготвени

 

Ситуация 1: Ниска средна позиция при ключови продукти

 

Преглеждайте ранната статистика, когато става въпрос за средната Ви позиция на Черен Петък. Ако сте назад за дадени ключови продукти, помислете за увеличение на бид.

 

През целия ден можете да ги увеличавате или намалявате, както обикновено, спрямо ROAS, но трябва да се уверите, че ключовите Ви думи имат шанс за правилните позиции.

 

За предпочитане е позицията Ви да е в диапазона от 2-3 средно. Това в голяма степен зависи от ROAS, но на колкото по-висока позиция се класирате, ще получите толкова повече разширения и CTR, което от своя страна ще доведе до повече продажби.

 

Ситуация 2: Никакви продажби за ключови продукти

 

Трябва да сте реалисти и да признаете пред себе си загубата. Тя може изобщо да не е свързана с усилията Ви в Google Ads.

 

Конкурентите Ви имат ли по-добри оферти?

 

Ако отговорът е да, то тогава можете да пробвате да заимствате аспекти от тяхната промоция или да се примирите със загубите. Невероятно трудно е да се победи конкурент, който има сравнително голяма преднина, когато става дума за цена в нормално състояние, а когато става дума за Black Friday – денят, в който хората на сляпо следват намаления и оферти, е направо невъзможно.

 

Ако нищо не се получава от някои кампании, помислете за промяна на настройките за RLSA таргетирането – на targeting. По този начин ще показвате реклами на хора, които са посетили сайта Ви преди. Така ще се възползвате от факта, че те вече Ви познават, което доказано влияе върху конверсиите.

 

Ситуация 3: Бюджетът е достигнал максимума

 

Трябва често да проверявате бюджета, за да сте сигурни, че не е достигнал максимума, или може би е съвсем близо до това.

Ако все пак това се случи, помислете за добавяне на нов бюджет, базиран на лимита, който сте заложили в началото.

 

Какво да правите след Черния Петък?

 

Трябва да направите следните неща в PPC акаунта си, след като лудницата отмине:

  • Върнете се към старите си бидове
  • Паузирайте всички кампании за Петъка
  • Пуснете отново evergreen рекламите си
  • Направете си доклад за последващи действия
  • Отпуснете се и се наслаждавайте на резултатите! 😉

 

Когато анализирате ефективността си в дните след Black Friday, не ги взимайте под внимание и тях. За много хора този период води до загуба на солидно количество средства.

 

Ако тази статия Ви е дошла в повече, не Ви се сърдим. Беше си голямо изпитание.

 

Затова Ви предлагаме кратък списък с най-важното, което да запомните:

 

За бидовете:

  • Изтеглете си бидовете поне седмица по-рано, за да можете да се върнете към тях след Черен Петък
  • Увеличете бюджета значително

За рекламите:

  • Настройте промоционален екстеншън
  • Добавете препратки към Black Friday
  • Помислете за таймер
  • Помислете за промяна на sitelinks
  • Помислете за добавяне на складови наличности

За Shopping:

  • Добавете нова кампания с най-важните продукти (или промоционалните такива)
  • Използвайте промоциите на Merchant Center ИЛИ включете sale_price във фийда
  • Качете обновените си цени във фийда около полунощ

За дисплейния ремаркетинг:

  • Фокусирайте бидовете си около скорошните ви посетители
  • Намалете бидовете значително в дните след Черен Петък или премахнете ключовите думи, свързани с него

За ключовите думи:

  • Добавате паузираните отпреди ключови думи, които се отнасят за продукти на промоция
  • Увеличете бидовете за ключовите думи, които не се класират толкова добре, но се отнасят за продукти на промоция

 

Каквото и да правите, се настройте за успех на Черен Петък! Дайте си време за подготовка и си направете проучване, но в никакъв случай не очаквайте само да наглеждате нещата от време на време. Излезте от зоната на комфорт и започнете да правите промени в акаунта.

Ако имате въпроси – насреща сме!