Напоследък засичам доста влизания в сайта на Inbound.bg за фразата „карета в Google“ и производните. През първите няколко минути се задучих какво всъщност търсят потребителите по този начин. Безплатни обяви ли? Или пък опцията за безплатни сайтове…
След малко по-сериозна концентрация и връщане с около десетилетие назад във времето ми проблясна грубата истина. Спомняте ли си как едно време вестниците и списанията предлагаха рекламни карета в страниците си? Е, въпросните „карета в Гугъл“ са всъщност платените текстовите реклами над органичните резултати на търсачката, които се показват чрез мрежата на Google AdWords. Ето и един пример какво е това животно „каре в Google“:
А ето и един реален пример за така наречените карета в Google или на професионален език – Google AdWords текстови реклами.
Всеки бизнес, с някои ограничения, може да се възползва от този вид платени реклами в най-популярната търсачка. Освен това рекламните карета в Google са доста евтини, когато се рекламира на български пазар, спрямо цените извън страната ни.
Като цяло системата на Google AdWords не е от най-лесните за ползване, така че ако никога не сте се сблъсквали със система за управление на реклами, по-добре потърсете помощ от специалист, препоръчително Партньор на Google (повече информация тук).
Ако все пак решите сами да пробвате да си направите и пуснете рекламите в мрежата на AdWords, препоръчвам Ви да прочетете добре правилата за създаване на реклами в Google AdWords.