Седемте най-добри елементи в реклами и целеви страници за повишаване на онлайн конверсиите

Седемте най-добри елементи в реклами и целеви страници за повишаване на онлайн конверсиите

Как можете да модифицирате рекламите си и целевите страници, за да увеличите конверсиите? Ето някои съвети.

Когато говорим за успех при платеното търсене, не става дума само за написването на реклама. Трябва да обърнете внимание и на рекламните разширения и целевите си страници.

В тази статия ще Ви опишем специфичните рекламни функции и елементи на страниците, за които клиентите Ви се оглеждат, когато пазаруват онлайн. Ще Ви покажем и начините, по които да включите елементите, използвайки PPC/платеното търсене. В началото на всяка секция сме включили и процент от хора, които искат конкретния елемент, за да можете да ги приоритизирате.

*статистическите данни са взети от изследване на BigCommerce.

 

1.Изображения

78% от хората искат да ги виждат.

 

Купувачите реагират добре на снимки. Това е и причината Google да увеличава броя им, когато ги показва в търсачката (в страниците с резултати от търсене). Точно за това и големите магазини дават възможност на хората да приближават изображенията или да разглеждат продуктите от различни ъгли.

Страхотен начин да увеличите броя на изображенията в резултатните страници е да използвате реклами с продуктов листинг (ако са приложими). Продуктовите реклами Ви позволяват да заемете място и да показвате повече от един продукт в пазарския пакет. Желателно е и да добавяте рекламни анотации, като например сигнал за спад в цената (в Bing), търговски значки и продуктов рейтинг, за да изпъкват рекламите Ви и да грабнат вниманието на клиента.

Фокусирането върху фийда сега, ще Ви донесе дивиденти в бъдеще, тъй като пазарските фийдове ще се показват на повече места в страниците с резултати (имаме предвид търсене на изображения и местни рекламни елементи) и този вид рекламиране ще стане много по-често срещано явление. Добра идея е да се подготвите предварително за възможностите, които ще дойдат в не толкова далечно бъдеще.

 

2. Ревюта за продукт

69% от хората искат да виждат продуктови мнения.

 

Желателно е да ги имате в сайта си и да ги включвате в PPC рекламите, като ползвате разширение. То е дребно, защото има много политики на търсачките, свързани с публикуването на точни и актуални ревюта. Често се случва реклама да бъде отхвърляна няколко пъти, преди най-после да бъде одобрена.

Важно е да отбележим, че ревютата не трябва да са по-стари от 12 месеца, за да се показват в Google Trusted Stores, следователно и в разширението. Не спирайте да питате клиентите за мнение за продуктите, за да могат да се показват те в разширението (и оценките на продавача) в профила Ви.

 

3. Сравнения на продукти

46% от купувачите се интересуват от сравнение между няколко продукта.

 

Това е доста ефективен начин за сравнение между продуктите на компанията Ви или сравнението им с тези на конкурентите. Графичен или табличен формат се четат най-лесно и позволяват на клиентите да асимилират по-добре информацията.

Ето един пример от Phillips и сравнение между няколко вида лампи.

Пример за сравнение между продукти

 

Готин метод е подчертаването на най-популярния продукт. Ефективно е и спрямо онлайн конверсиите, като може да се получи покачване с повече от 20%, когато в таблиците има значка или друг вид изтъкване на продукт. От изображението долу се вижда, че най-популярният продукт е оцветен в син цвят.

Подчертайте най-популярния продукт

 

За още по-добър ефект можете да ползвате и думи като “Най-продаван модел” (Best seller).

 

4. Мнения от клиенти

42% от хората обичат да виждат потребителски мнения.

 

Те са полезни, особено ако предлагате нещо, с което се различавате от конкурентите си.

Ако например предлагате продукт, който е по-скъп, в сравнение с конкуренцията, но хората подчертават други качества и споделят, колко е полезен, то тогава цената няма да е толкова забележим минус. “Негативът” се компенсира от страхотните мнения и отношението към клиента.

Мнения от клиенти за продукт

 

Мненията ефективно насърчават хората да действат, защото виждат, че преживяването им ще е добро и ще са доволни от покупката си.

 

5. Видео клипове с демо за продукта

30% от хората се радват на този вид видео клипове.

 

Важно е да ги има, особено ако предлаганият продукт е сложен или труден за разбиране. Например, ако продавате резервни части за автомобили и те се поставят по специфичен начин, покажете го на клиентите във видео.

Видео клип с демо на продукт

 

В PPC рекламите, разширението за видео е много сполучлива опция, но в момента са позволени само в Bing.

 

6. Чат на живо с асистент

22% от хората биха се радвали да имат тази опция.

 

Добра възможност да ползвате това, е разширението ActionLink в Bing. Рекламите, които го ползват, имат по-висока ангажираност с клиентите. Особено полезно е в индустрии, в които хората имат много въпроси, като например домашни ремонти.

 

7. Линк към медийно отразяване на даден продукт

9% от хората искат да виждат това.

 

В сайтовете си, хората чество ключват “Както се вижда при…” и други такива индикатори за достоверност. Включвайте линкове към статия или друг вид медийно отразяване. Понякога дори кратки клипове към линка могат да увеличат конверсиите.

Ако имате мнение по темата, пишете ни!