Всеизвестен факт е, че локалните търсения доминират в немалка част от големите интернет ниши. Една от тях е Туризма. Но от няколко години (над 5) мобилните телефони започнаха да заемат все по-голяма роля в ежедневието на хората. Днес тези устройства са в джоба на почти всеки модерен човек. Този феномен оказва и сериозно влияние над интернет търсачките или по-скоро на начините, по които хората търсят днес.
В проучване на Placeable измежду 1000 интернет потребителя се виждат няколко доста интересни извода за поведението в интернет на хората, които обичат да пътуват:
- 71% от запитаните използват интернет търсачките, за да планират къде и какво да посетят по време на екскурзията си;
- Едва 26% от всички са посочили, че използват хартиени гидове и книги, за да планират своето пътуване/екскурзия;
- Само 14% от запитаните са казали, че все още използват хартиени карти;
- 65% от всички са посочили, че при пристигане в хотела или мястото за почивка, те търсят ресторанти и магазини в радиус до 5 мили от местоположението им;
- 88% са казали, че извършват търсения на неща, свързани с тяхната вакация, от мобилни устройства;
В проучването се споменава още, че репутацията на бранда играе немалка роля при избора на услуги/продукти от потребителите. Лошата репутация определено не е в полза на нито един локален бизнес – дори той да се позиционира на челни места, ако отзивите за него са негативни, значително по-малко хора ще го посетят.
Също така една трета от всички запитани са казали, че репутацията на марките, които са опитали по време на почивката си, оказва влияние и при избора на марки, когато хората се приберат по родните си места. Например, ако по време на почивката Ви сте яли сладолед от „МАРКА Х“ и той е бил гаден, едва ли ще си купите нещо от същата марка, когато се върнете в къщи.
При нужда от помощ за локалната репутация на вашия бизнес или SEO услуги за локална оптимизация – свържете се с нас на [email protected] или +359 878 533995