Честита 2015-та година! Пожелавам Ви следващите 12 месеца да са още по-интересни и по-щури от предишните 🙂
А сега да се върнем в темата – Ето Ви едни 12 интересни маркетингови статистики, с които да стартирате седмицата:
- 85% от хората предпочитат да си предоставят имейла за безплатна електронна книга (e-book), отколкото да направят споделяне във Facebook, G+ или Twitter.
- Наличието на блог (с качествено съдържание) дава 63% по-добър шанс да повлияе положително върху решението на потребителя да извърши покупка, отколкото статия в списание.
- Компаниите, които блогват повече от 15 пъти месечно, получават 5 пъти повече трафик.
- Средната дължина на страница, която се класира в Топ 10 на Google – 2000 думи.
- Ако една статия е по-дълга от 1500 думи, тя получава 68,1% повече Tweets и 22,6% повече харесвания във Facebook.
- Публикациите с изображения получават 94% повече преглеждания.
- Използването на видеа на целевите страници (Landing Pages) може да увеличи конверсиите с 86%.
- Видеата получават 267% повече линкове, отколкото стандартните публикации.
- 58% от потребителите спират да гледат видео през първите 90 секунди.
- 20% от потребителите биха прочели текст, докатоостаналите 80% предпочитат да изгледат видео със същото информационно съдържание.
- Потребителите запомнят 58% от това, което виждат. И едва 10% от това, което прочитат.
- Един потребител прочита средно по 11 ревюта/отзива в процеса на вземане на решение за покупка.
Събрахме данните от няколко от най-популярните и най-авторитетни източника в Интернет – Hubspot, iContact, Unbounce и Moz. Надявам се да Ви бъдат полезни!