12 Интересни Маркетингови Статистики

12-marketing-statistiki-cover

Честита 2015-та година! Пожелавам Ви следващите 12 месеца да са още по-интересни и по-щури от предишните 🙂

А сега да се върнем в темата – Ето Ви едни 12 интересни маркетингови статистики, с които да стартирате седмицата:

  1. 85% от хората предпочитат да си предоставят имейла за безплатна електронна книга (e-book), отколкото да направят споделяне във Facebook, G+ или Twitter.
  2. Наличието на блог (с качествено съдържание) дава 63% по-добър шанс да повлияе положително върху решението на потребителя да извърши покупка, отколкото статия в списание.
  3. Компаниите, които блогват повече от 15 пъти месечно, получават 5 пъти повече трафик.
  4. Средната дължина на страница, която се класира в Топ 10 на Google – 2000 думи.
  5. Ако една статия е по-дълга от 1500 думи, тя получава 68,1% повече Tweets и 22,6% повече харесвания във Facebook.
  6. Публикациите с изображения получават 94% повече преглеждания.
  7. Използването на видеа на целевите страници (Landing Pages) може да увеличи конверсиите с 86%.
  8. Видеата получават 267% повече линкове, отколкото стандартните публикации.
  9. 58% от потребителите спират да гледат видео през първите 90 секунди.
  10. 20% от потребителите биха прочели текст, докатоостаналите 80% предпочитат да изгледат видео със същото информационно съдържание.
  11. Потребителите запомнят 58% от това, което виждат. И едва 10% от това, което прочитат.
  12. Един потребител прочита средно по 11 ревюта/отзива в процеса на вземане на решение за покупка.

Събрахме данните от няколко от най-популярните и най-авторитетни източника в Интернет – Hubspot, iContact, Unbounce и Moz. Надявам се да Ви бъдат полезни!

 

Post author

Основател и собственик на Inbound.bg. SEO/SEM Професионалист с над 7 години практически опит. Специализира в Inbound Marketing техниките, занимава се още с PPC и Дисплейни реклами, както и реклами в социалните мрежи.