Весели Празници и Новости от Inbound.BG за 2015 и 2016

vesela-koleda-inbound

Пак дойде онова време в годината, когато започваме да преглеждаме какво сме свършили през последните 12 месеца. Но също така е и перфектния момент за споделяне на важните неща, които предстоят в Inbound.bg.

Екипът на Inbound.BG излиза в заслужена почивка от 24-ти декември 2015 г. до 4-ти януари 2016 г.

В този период административният ни офис няма да работи, нито телефоните ни. Мониторингът и поддръжката на всички активни рекламни кампании и акаунти остава активна. Стандартните операции ще бъдат извършвани всяка сутрин и вечер, така че да може да почивате, без да се притеснявате за вашите кампании. Официалния имейл [email protected] ще бъде наблюдаван всяка сутрин и вечер, като отговори от нас ще получавате в рамките на 48 часа (вместо стандартния период от 24 часа). Рекламни кампании в последния момент, за вчера, за утре и т.н. не приемаме в периода 24.12.2015 – 04.01.2016 – още от септември месец напомняхме няколко пъти за предстоящите Коледни и Новогодишни празници.

Ето няколко хубави истории от последните 12 месеца, плюс първите дни на 2016-та година:

  • Екипът ни се увеличи двойно 🙂
  • Продълваме да работим с едни от най-добрите компании в България (и не само), те да се развиват успешно, да се разширяват, да имат повече доволни клиенти, да влагат повече в дигитална реклама и да успяват. А ние, ние продължаваме да сме все така добри 🙂
  • Стартирахме над 400 нови рекламни кампании в мрежи на Google, Facebook, MyTarget, Yahoo, Bing. Малко над 94% от тях бяха успешни като крайна цел.
  • Поддържаме средно ROI при органичен трафик над 750%. Да, звучи гръмко, но е факт, че имаме и няколко случая с ROI над 1000% и един с ROI над 4000% – това вече си е брутална възвръщаемост.
  • Поддържаме средно ROI в Google AdWords Search рекламите от над 550% за клиентите в България и малко над 350% ROI за останалите пазари – имаме случаи с над 2600% ROI, но те са при услуги и продукти с много висока добавена стойност, бранд с добра репутация и живот на клиентите от над 5 години.
  • Поддържаме средно ROI при Facebook Ads за България над 850%, на останалите европейки пазари над 450%, а в САЩ, UK и Австралия – малко над 400%. Не е никак зле, нали?
  • Google+ ПРОДАВА. Уверихме се в това с практика. И не само този канал продава, а го прави много, много добре – много висок Conversion Rate, много висока ангажираност на потребителите.
  • Facebook Ads предлагат много по-добро таргетиране от Google AdWords. И това не е всичко – Facebook продава почти 2 пъти по-добре и по-успешно от рекламите в мрежата на Google.
  • Мобилните реклами и търсения продължават да са във възходящ тренд – който не се преориентира към тях през 2016-та, ще изгуби доста сериозно пазарни позиции.
  • Мобилните приложения са следващият хит в уеб разработките в България. Това си е изцяло наша прогноза, базирана на данни за над 25 000 000 потребителски сесии от България за 2015-та година. В САЩ, UK и Австралия това вече е настояще като тенденция.
  • Стартирахме собствен онлайн магазин (Bebeshoci.com за Бебешки и Детски дрехи), от който да черпим опит и от страната на търговци. За момента стигнахме до следния извод – маркетингът и рекламата са доста по-лесни от търговията, избора на продукти, намиране на правилните доставчици, ценообразуване, поддръжка на склад, логистика и т.н.
  • От януари 2016-та година пускаме собствена система за следене на входящите данни от посетителите на сайтовете на клиентите ни. Системата ще бъде напълно безплатна за всички клиенти (стига да нямате над 5 милиона сесии месечно). Системата ще събира и предоставя всички входящи данни за анализ, за разлика от Google Analytics, която от известно време анализира и показва само част от данните на потребителите Ви.
  • В началото на 2016-та година пускаме и система за следене на поведението на потребителите, която включва автоматично създаване на Heatmaps (топлинни карти), Session Recording – запис на видеа на сесиите на потребителите (включително кой бутон на мишката цъкат, къде е мишката им, колко скролират по страницата и т.н.). Тази система също ще се предлага безплатно за клиентите ни. Е, ще има ограничения на „безплатното“, тъй като системата изисква доста сериозен хардуерен ресурс.

Малко данни от Google CPC кампаниите ни в България:

  • Трафик: над 2 500 000 клика;
  • Импресии: почти 345 000 000
  • Конверсии: над 67 000
  • Среден процент на реализация: 2.68%
  • Реализирани продажби за над 5 милиона лева

Ето и ориенторивъчни данни от Facebook кампаниите ни в България:

  • Трафик: над 4 000 000 клика;
  • Импресии: почти 250 000 000
  • Среден CTR: 1.89%
  • Уникален Reach: Над 1 500 000 човека
  • Реализирани продажби за над 8 милиона лева

 

А какви са другите новини?

 

  • Традицията повелява всяка година да преразглеждаме цените на услугите ни. Отново ще правим планирано увеличение в цените, както за старите ни, така и за всички нови клиенти. Защо го правим ли? Защото искаме да влагаме средства за по-добро обучение на екипа ни и да ги стимулираме подобаващо, да използваме най-добрите софтуери, да предлагаме още по-високо ниво на обслужване… и защото стойността на щатският долар спрямо български лев се покачи трайно с около 25% (всички използвани софтуери са възани към USD).
    • Увеличението в цените за настоящите ни клиенти е 10% на всички услуги.
    • Увеличението на всички услуги за нови клиенти е с 20%.
    • Новите цени ще влязат в сила от 01.01.2016 г.
  • От януари 2016 година спираме да приемаме клиенти, с месечни бюджети под 500 BGN за каквито и да било услуги. Основните причини са високата цена на долара, високото качество на услугите ни, засилващата се конкуренция в почти всяка ниша, съответно и повишеното потребителско търсене.
  • Качеството при нас стои над всичко! И за да подобрим още повече високото ниво на качеството на услугите ни, времето за реакция от наша страна става 48-72 часа, вместо досегашните в повечето случаи 24 часа. През 2015-та установихме, че в опитите ни да реагираме възможно най-бързо, правим малки грешки или пропускаме дребни дейтали, които обаче после се превръщат в доста допълнителни часове работа. За да избегнем подобни казуси през 2016 г., решихме да влагаме повече време в обмисляне и планиране, преди да се гмуркаме във всяка нова задача. Естествено, на наистина спешните неща ще им бъде обръщано внимание възможно най-бързо.
  • Административната част на офиса ни (имейли и телефони) ще бъде с ново работно време: Понеделник-Петък от 9:30 до 17:30

Пожелавам на всички едно запомнящо се прекарване на празниците, ползотворна почивка и готини моменти, които да се превърнат в приятни спомени! Знам, че през 2016-та всеки ще изкачи нови върхове, за да си набележи други (по-високи, надявам се), ще постигне много нови успехи, ще реализира идеи и ще роди нови, още по-интересни и по-яки 🙂

 

Весели празници на всички!

 

Поздрави,

Димитър Димитров

Post author

Основател и собственик на Inbound.bg. SEO/SEM Професионалист с над 7 години практически опит. Специализира в Inbound Marketing техниките, занимава се още с PPC и Дисплейни реклами, както и реклами в социалните мрежи.