Весели Празници и Новости от Inbound.BG за 2018

Хей, хей 🙂 Отново сме в онзи период на годината, в който сме в края на последните рекламни кампании за 2017-та година. Седим си кротко, почивайки и оставяйки комуикацията на автоматичните отговори на мейлите ни 🙂 И отново преглеждаме какво сме сътворили за тази година.

Екипът на Inbound.BG се отдава на заслужена почивка от 23-ти декември 2017 г. до 4-ти януари 2018-та година.

В тези периоди административният ни офис няма да работи, нито телефоните ни. Както традицията повелява, мониторингът и поддръжката на всички активни рекламни кампании и акаунти остава активна. Стандартните операции ще бъдат извършвани всяка сутрин и вечер, така че да може да почивате, без да се притеснявате за вашите кампании. Официалния имейл [email protected] ще бъде наблюдаван всяка сутрин и вечер, като отговори от нас ще получавате в рамките на 72 часа (вместо стандартния период от 24 часа).

Ако има сетили се в последния момент за стартиране или генерални промени в рекламни кампании в последния момент, за вчера, за утре и т.н. – заповядайте след 8-ми януари 2018. През 2017-та Ви напомняхме неколкократно още от началото на август месец за предстоящите кампании през последното тримесечие на годината.

Специални Благодарности на:

  • Целия  екип на Inbound.BG! Беше една динамична година, с немалко предизвикателства – всички ги минахме успешно, без много затруднения. Благодаря Ви, че ме изтраяхте за поредна година 🙂
  • СуперХостинг.БГ – за поредната година, в която Любо, Методи, Цветелина, Дидо, Димитър и останалата част от Супер бандата!
  • На CLIENTRIC – имахме общи трудни моменти, но в крайна сметка се получи мегаяко – защото всички сме едни големи магарешки инати и не обичаме да се предаваме толкова лесно, колкото на някои хора им се иска 🙂 Тепърва предстоят още по-откачени върхове, които да изкачим заедно. Специални благодарности на Катя Тодорова, че дори и в най-черните моменти успява да гледа позитивно на нещата и да ни вади от черния свят.
  • На Никола Минков и екипа на SerpAct – само напред и нагоре!
  • На Любомир Атанасов и целия екип на SEOMAX – заради вашия инат и усилия Пловдив ще краде все повече дигитално внимание.
  • На Иво Илиев – много странна синергия имаме с тази личност. Всичко ни се получава с лекота.
  • На Огнян Младенов – че тайничко не спира да подкрепя целия ни бранш и да популяризира най-готините събития и нови личност.
  • На Генадий Воробьов от NetPeak – продължаваме и през 2018-та със същата сила и по-висока скорост 😉
  • На Любомир Стоянов – ти си ужасен инат 🙂 Не спирай да правиш това, което обичаш. Ще стоим зад теб и ще те натискаме и през 2018-та 🙂
  • На всички наши клиенти, с които за поредна година успявахме да постигнем върховни резултати.

Ужасен съм още колко много хора има, на които съм благодарен. Извинявам се, ако не си намерите името в горните редове – това не значи, че няма да се сетя и за Вас.

Ето и Хубавите истории от 2017-та година от кухнята на Inbound.BG:

  • Партньорството ни с лудите и готини хора от CLIENTRIC даде страхотни резултати! Най-големият успех е описан в това яко Case Study – прочетете го тук.
  • През 2017-та изпълнихме над 1000 рекламни кампании в Google AdWords и Facebook Ads. За поредна година процентът на на успеваемост остана над 90% – вече сме сигурни какво правим, как да го правим правилно, как да го управляваме ефективно и да постигаме успехи заедно с клиенти и партньори.
  • Поддържаме средно ROI при органичен трафик над 830% за САЩ и над 1900% за България. Имаме и няколко клиента, много хубави бизнеси, с ясна стратегия и план – при тях ROI от SEO вече е над 9000%. И само да сме чули, че SEO умирало 🙂 С правилния екип, стратегия и ресурси могат да се постигнат наистина завидни резултати и да се промени цяла бизнес ниша.
  • Поддържаме средно ROI в Google AdWords Search рекламите от над 700% за клиентите в България и малко над 460% ROI за останалите пазари. Да, пак продължаваме нагоре и напред. И пак сме по-добри спрямо 2016-та 🙂
  • Поддържаме средно ROI при Facebook Ads за България над 900% – все по-голяма част от българите прекарват повече време във Facebook и пазаруват през рекламите в тази социална мрежа. На останалите европейски пазари поддържаме ROI от около 550% + процента. Подобрихме много неща в работата ни с Facebook Ads, но и самата платформа предложи нови добри инструменти и рекламни формати.
  • Смартфоните и Таблетите превзеха света – ФАКТ! Вече над 60% от всички търсения в глобален мащаб се правят от мобилни у-ва. Facebook вече се ползва основно от мобилни у-ва. Хората пазаруват директно от мобилните си телефони, почти толкова често, колкото и от лаптопите/компютрите, дори в някои ниши 2/3 от поръчките се реализират директно през смартфони.
  • Google+ е тотален пътник. Препоръчваме Ви да не влагаме време и енергия в тази провалена социална мрежа. Вероятно през 2018-та ще спре да съществува изцяло и ще останат само основни части от нея.
  • YouTube продължава да е основната мания на Google – това ще продължи и през 2018-та година, като се очакват още по-агресивни действия за налагането и монетизирането на единствената им социална мрежа. R.I.P. Google+
  • Facebook Ads продължава да бъде по-добрата рекламна мрежа откъм опции за таргетиране, а AdWords бавно се опитва да догонва.
  • Автоматизацията за по-простите операции във Facebook Ads & Google AdWords навлиза все повече в оперативната ни дейност. През 2018-та определено ще се занимаваме още повече в тази насока, като целта ни ще бъде още по-ефективно управление на рекламни кампании и усвояване на бюджети, за сметка на по-малко досадни дребни задачки. Ще отделим повече време на планирания и анализи, подкрепени с повече мониторинг и навигиране в реално време.
  • Новият интерфейс на Google AdWords е част от ежедневието ни, а много скоро и от вашето. Неизбежно е 🙂
  • Онлайн магазинът ни www.Bebeshoci.com – много промени в организацията му, продуктовият подбор, а много скоро и в целия сайт.
  • Имаме нов офис (отново) с нов адрес – гр. Варна, улица Цар Иван Срацимир 2А, ет. 2, офис 324
  • Станахме Google Premier Partner – от онези с червените значки 🙂

А какви са другите новини?

  • Традицията повелява всяка година да преразглеждаме цените на услугите ни. Отново ще правим планирано увеличение в цените, както за старите ни, така и за всички нови клиенти. Защо го правим ли? Причините си остават без промяна. Искаме да влагаме повече средства за по-добро обучение на екипа ни и да ги стимулираме подобаващо, да използваме най-добрите софтуери, да предлагаме още по-високо ниво на обслужване… и защото е нещо напълно нормално в съвременната икономика.
    • Увеличението в цените за настоящите ни клиенти е с 10% на всички услуги.
    • Увеличението на всички услуги за нови клиенти е с 20%.
    • Новите цени ще влязат в сила от 01.01.2018 г.
  • От януари 2018 година спираме да приемаме клиенти, с месечни бюджети под 1200 BGN за каквито и да било услуги. Спираме да приемаме и клиенти от град Варна – за съжаление бизнес средата в този град живее в 90-те години на 20-ти век. Ние определено смятаме, че сме компания от 21-ви век и не обичаме да гледаме в миналото, а да се целим в бъдещето.
  • Ще започнем да изискваме от всички клиенти – настоящи и бъдещи организация на дейстивята в подобаващи системи от типа на Trello, Bitrix, Asana и подобните. До средата на 2018-та ще прекратим поемането на малки задачи по имейл, телефон, Скайп и т.н.
  • Административната част на офиса ни (имейли и телефони) ще бъде с ново работно време: Понеделник-Петък от 10:00 до 17:00

Малко данни от Google CPC кампаниите ни в България за 2017:

  • Трафик: над 5 500 000 клика;
  • Импресии: малко над 578 000 000
  • Конверсии: над 108 000
  • CTR Мрежа за Търсене: 14.04%
  • CTR Дисплейна Мрежа: 0.27%
  • Среден процент на реализация: 1.97%
  • Реализирани продажби за над 21.2 милиона лева

Ето и интересни данни от Facebook кампаниите ни в България за 2017:

  • Трафик: над 10 750 000 клика;
  • Импресии: над 471 000 000
  • Среден CTR: 2.28%
  • Уникален Reach: Над 1 100 000 човека
  • Реализиран брой Продажби: Над 102 000
  • Реализирани продажби за над 42.5 милиона лева
  • Average Reach: 696 000 човека в България
  • Post Engagements: над 8 450 000
  • Post Shares: 55 000
  • Page Likes: над 151 000
  • Event Responses: над 6700

Накратко, това беше една СТРАХОТНА година за всички наши клиенти, които имат ясна дългосрочна визия, подкрепена с краткосрочни цели и план за постигането им. А останалите – беше забавно, че опитахме заедно, но търпението е само за онези, които знаят, че успехът не идва като светкавицата.


От името на целия екип на Inbound.BG Ви пожелавам пълноценна почивка и презареждане в почивните дни. Много здраве, пак здраве, още здраве и ВРЕМЕ.

И се подготвяйте за 2018-та година – тепърва предстоят нови предизвикателства, мечти, емоции и моменти!

Весели празници на всички!

Post author

Основател и собственик на Inbound.bg. SEO/SEM Професионалист с над 7 години практически опит. Специализира в Inbound Marketing техниките, занимава се още с PPC и Дисплейни реклами, както и реклами в социалните мрежи.