Весели Празници и Новости от Inbound.BG за 2017

Весели Празници от Inbound.bg

Хей, хей 🙂 Отново сме в онзи период на годината, в който сме в края на последните рекламни кампании за 2016-та година. Седим си кротко пред екраните и спокойно преглеждаме какво сме сътворили за тази година.

Екипът на Inbound.BG излиза в заслужена почивка от 24-ти декември 2016 г. до 27 декември 2016. И след това отново от 30-ти декември 2016 до 3-ти янари 2017.

В тези периоди административният ни офис няма да работи, нито телефоните ни. Мониторингът и поддръжката на всички активни рекламни кампании и акаунти остава активна. Стандартните операции ще бъдат извършвани всяка сутрин и вечер, така че да може да почивате, без да се притеснявате за вашите кампании. Официалния имейл office@inbound.bg ще бъде наблюдаван всяка сутрин и вечер, като отговори от нас ще получавате в рамките на 48 часа (вместо стандартния период от 24 часа). Рекламни кампании в последния момент, за вчера, за утре и т.н. – след 5-ти януари 2017 – още от септември месец напомняхме няколко пъти за предстоящите Коледни и Новогодишни празници.

Хубавите истории от 2016-та година:

  • Имаме ново пряко партньорсто с едни готини хора, подвизащи се под името CLIENTRIC – тепърва с тях ще реализираме много интересни кампании и ще внесем смут в HoReCa индустрията в България през 2017-та 🙂
  • През 2016-та изпълнихме над 540 рекламни кампании в Google AdWords и Facebook Ads. За поредна година процентът на на успеваемост остана над 90% – явно знаем как да правим наистина много добри кампании.
  • Поддържаме средно ROI при органичен трафик над 800% за САЩ и над 1500% за България. Имаме и няколко клиента, много хубави бизнеси, с ясна стратегия и план – при тях ROI от SEO е над 8000%. И после SEO не работело 🙂 С правилния екип, стратегия и ресурси могат да се постигнат наистина завидни резултати и да се промени цяла бизнес ниша.
  • Поддържаме средно ROI в Google AdWords Search рекламите от над 600% за клиентите в България и малко над 400% ROI за останалите пазари. Да, по-добри сме от 2015-та 🙂
  • Поддържаме средно ROI при Facebook Ads за България над 950% – и ние сме добри, но и голяма част от българите все повече седят във Facebook и пазаруват през рекламите в тази социална мрежа. На останалите европейски пазари поддържаме ROI от около 500% + процента.
  • Смартфоните и Таблетите превзеха света – ФАКТ! Вече над 50% от всички търсения в глобален мащаб се правят от мобилни у-ва. Facebook също се ползва основно от мобилни у-ва. Хората пазаруват директно от мобилните си телефони, почти толкова често, колкото и от лаптопите/компютрите.
  • Google+ няма да го бъде – жалко, но това се вижда много ясно от действията на Google. До каква степен това е хубава история – един наистина силен рекламен канал се затваря, но се отваря друг 🙂
  • YouTube е новата мания на Google – ако не сте забелязали, от Google са насочили много сериозен поглед над развитието на YouTube като социална мрежа, а също и като още един добър източник на капитали за тях.
  • Facebook Ads продължава да бъде по-добрата рекламна мрежа откъм опции за таргетиране, а AdWords бавно се опитва да догонва.
  • Онлайн магазинът ни www.Bebeshoci.com – доказа се като успешен проект и вече се издържа като самостоятелен функциониращ бизнес, който има печалба. Какво по-хубаво от това 🙂

А какви са другите новини?

  • Традицията повелява всяка година да преразглеждаме цените на услугите ни. Отново ще правим планирано увеличение в цените, както за старите ни, така и за всички нови клиенти. Защо го правим ли? Защото искаме да влагаме средства за по-добро обучение на екипа ни и да ги стимулираме подобаващо, да използваме най-добрите софтуери, да предлагаме още по-високо ниво на обслужване… и защото е нещо напълно нормално в съвременната икономика.
    • Увеличението в цените за настоящите ни клиенти е с 10% на всички услуги.
    • Увеличението на всички услуги за нови клиенти е с 20%.
    • Новите цени ще влязат в сила от 01.01.2017 г.
  • От януари 2017 година спираме да приемаме клиенти, с месечни бюджети под 800 BGN за каквито и да било услуги. Основните причини са, че искаме да се занимаваме с наистина сериозни бизнеси, които имат план да се развиват и искат да го правят.
  • Прекратяваме предлагана услуга за управление на PPC срещу % от бюджета като наша комисиона. Преминаваме изцяло на модел с почасово заплащане за тези услуги.
  • Административната част на офиса ни (имейли и телефони) ще бъде с ново работно време: Понеделник-Петък от 10:00 до 17:00

Малко данни от Google CPC кампаниите ни в България за 2016:

  • Трафик: над 4 000 000 клика;
  • Импресии: почти 530 000 000
  • Конверсии: над 78 000
  • Среден процент на реализация: 1.85%
  • Реализирани продажби за над 7.5 милиона лева

Ето и интересни данни от Facebook кампаниите ни в България за 2016:

  • Трафик: над 2 700 000 клика;
  • Импресии: над 550 000 000
  • Среден CTR: 1.62%
  • Уникален Reach: Над 1 500 000 човека
  • Реализирани продажби за над 12.2 милиона лева
  • Average Reach: 500 000 човека в България
  • Page Engagements: над 2 600 000
  • Event Responses: над 4300

Пожелавам на всички едно спокойно прекарване на празниците, време за личните неща и ползотворна почивка. Яките моменти и спомени – те така или иначе ще Ви настигнат 🙂 Надявам се, че през 2017-та всеки ще си постави нови цели, ще стигне до нови върхове, но само за да си набележи други, ще постигне много нови успехи, ще реализира идеи и ще роди нови, още по-интересни и по-яки 🙂

Весели празници на всички!

Post author

Основател и собственик на Inbound.bg. SEO/SEM Професионалист с над 7 години практически опит. Специализира в Inbound Marketing техниките, занимава се още с PPC и Дисплейни реклами, както и реклами в социалните мрежи.