Inbound.bg в периода на Извънредно Положение #StayAtHome

inboundbg-state-of-emergecy-fb

Надявам се, че се пазите и сте взели мерки не само за вас, но и за хората около вас, екипите Ви, търговските обекти. Наясно съм, че в момента всички навлизаме в един труден, много динамичен период, изпълнен с много въпроси и неясна представа за бъдещето. Нещата се променят много бързо, всеки ден.

Много от нас тепърва ще трябва да се адаптират към новото си ежедневие – работа от вкъщи, почти никакво излизане навън, постоянно търсещи внимание деца, минимален социален контакт извън онлайн средата, скука, депресия. Приемете като го момент за равносметка на ценностите Ви, на приоритетите в живота ви. Търсете неща, които да ви карат да мислите в позитивна посока. И нека ви бъде скучно – скуката провокира креативноста 🙂

Искам да Ви уверя, че вашите дигитални кампании, които зависят пряко от нашия екип, са в добри ръце.

(Можем да ви помагаме със съвети и за другите ви активности – не се притеснявайте да ни питате. Имаме доста натрупан богат опит покрай работата ни с наистина големи компании и не спираме да се учим.)

В последните 3 години преминавахме поетапно на изцяло SaaS/Cloud базирани системи и решения. Бяхме готови да работим изцяло отдалечено, без физически офис още в началото на 2019-та година. Приемаме сега ситуацията като стрес-тест на подготовката ни. Ако имате нужда от помощ за насоки как бързо да преминете в режим “home office”, не се колебайте да ни попитате.

Ние работим на много високи обороти, не сме спирали от петък 13-ти нито за ден. За момента натрупваме някакво ниво на умора, но гледаме да балансираме стреса и натоварването, за да не „изпушим“. Офисът ни във Варна е затворен (буквално е заключен) за всички – за екипа ни и за посещения. Физически срещи са забранени за момента. Всички от екипа са по домовете си, здрави и спазват препоръчаните от Министерство на Здравеопазването мерки.

Преминали сме изцяло в adhoc режим, отговаряме на всички и реагираме за всяка ситуация възможно най-скоро. Графикът за планирани срещи не важи – следваме правилото „който първи заеме линията“. Планингите за кампании също не важат – реагираме според моментното състояние на всеки бизнес.

Следим ситуацията и актуалната информация на всеки час. При някаква значителна промяна ще Ви информираме при първа възможност.

Важно: Офисният ни телефон е останал в… офиса ни във Варна. Отказах някой от екипа да отиде и да го вземе. Можете да се свързвате с нас на +359 878 733995, както и по всички канали за комуникация, които сме предоставили на клиентите ни – имейл, Viber, Skype, Trello.

Прилагам тук една инфографика за лесна и бърза информираност относно вирусната епидемия.

Бъдете отговорни към останалите хора и останете здрави!

Димитър Димитров, CEO @ Inbound.bg

Post author

Основател и собственик на Inbound.bg. SEO/SEM Професионалист с над 7 години практически опит. Специализира в Inbound Marketing техниките, занимава се още с PPC и Дисплейни реклами, както и реклами в социалните мрежи.