Inbound.bg влиза в Home Office режим до 22.03.2020

Приятели, клиенти, партньори, колеги,

От днес офисът на Inbound.bg е затворен. Екипът ще работи Home Office до 22.03.2020. При нужда ще удължим срока.

В последните 3 години плавно прехвърлихме почти всички оперативни дейности онлайн – файлове, всички проекти са в системата Bitrix24, фактурите са електронни, плащанията са 100% само по банков път – имаме онлайн банкиране, всички помощни софтуери (без 1-2) са SaaS или cloud-базирани, комуникационните ни канали винаги са били изцяло дигитални (телефон, имейл, чат канали, системи за управление на задачи).

В следващите дни, до понеделник 16.03.2020, На линия сме 24/7 да реагираме на всякакви решения (ваши или държавни) за действия по текущи и бъдещи кампании. Разбираме напълно ситуацията, негативите от нея и нуждата от спешни, непланирани действия във всеки един момент.

Призоваваме всички собственици на бизнеси, които имат възможност и могат да изпратят служителите си или поне отдели в home office, да го направят възможно най-скоро.
Тези, които не могат – вземете мерки, поддържайте много добра хигиена на работните места и не толерирайте онези, които не искат да спазват правилата.

За всички останали наши приятели спускаме малка инфографика с основна информация за Коронавирус – симптоми, начин на предаване и елементарни мерки срещу него.

п.п: Не приемаме нови проекти, не отговаряме на запитания от потенциални клиенти до 29.03.2020 г. Благодарим Ви за разбирането.

Post author