Рано или късно, всеки, който управлява социални мрежи, се сблъсква с негативните коментари под брандови постове или на фирмена страница. Някои от тях са написани от т.нар. “тролове” – хора, които се опитват да отвлекат вниманието от дадена тема и/или отправят забележки, бегло свързани с конкретната тема. Други обаче са ясни, емоционални и са пряко свързани с бизнеса Ви или продуктите, които предлагате.
Първите, в повечето случаи, могат да бъдат пренебрегнати (или премахнати, ако са прекалено цинични), но на вторите трябва да се обърне внимание, за да се управлява успешно представата за бранда и ( в най-добрия случай) да се подобри позицията на потребителите.
И така, как се подхожда в тази ситуация? Кой е най-добрият начин за справяне с негативните коментари?
Когато попаднете на такъв, първоначалната Ви реакция може би е да отвърнете недоброжелателно и да дадете Вашия суров отговор, за да се защитите. Този подход обикновено не води до нищо продуктивно. За да премине негативът в позитив, Ви представяме нагледно как по-добре да се справите в тази трудна ситуация. Стъпките са простички и лесни за следване, и покриват всички по-важни неща, на които да обърнете внимание.
Действията са от голямо значение и е важно да бъдат координирани между всички във фирмата.
Вижте за какво става дума в инфографиката по-долу: