10 ян. 2022 Кой е цветът на 2022? Адриана Нейкова Facebook Блог Реклами Социални Медии Новата 2022-ра година дойде, дните започнаха да стават по-дълги, а песента, която Ирина Флорин изпя през 90-те, днес е по-актуална…
30 авг. 2021 Какво се случва за 1 минута в интернет днес? Адриана Нейкова Facebook Google Блог Социални Медии Статистики Дигиталният свят е като Вселената - безкраен и много бързо движещ се. Безброй изтегляния и качвания, публикации и търсения, изпратени…
15 юли 2020 Как да се справим с негативните коментари в социалните мрежи – Инфографика Адриана Нейкова Facebook Блог Социални Медии Рано или късно, всеки, който управлява социални мрежи, се сблъсква с негативните коментари под брандови постове или на фирмена страница.…
22 апр. 2020 Подробно ръководство за рекламната Facebook фуния в онлайн търговията Адриана Нейкова Facebook PPC Блог Реклами Социални Медии Един от вариантите да популяризирате своята марка е чрез Facebook, а рекламната Facebook фуния е начинът, по който да го…
24 мар. 2020 Какво да правим с дигиталната платена реклама (PPC) по време на паника? Димитър Димитров PPC, дигитална реклама, криза, кризисни ситуации, паника, реклама Facebook Google Блог Реклами В последните 2 седмици настана пълна паника покрай коронавируса. По целия свят. В почти всяка страна, пазар… човек. Финансовите пазари…
25 фев. 2020 Как да оптимизираме Facebook рекламите (без да ги преоптимизираме) Адриана Нейкова Facebook Блог Реклами Социални Медии Колкото и време да прекарвате в оптимизиране и автоматизиране ( в това число и Facebook реклами), все още има капани,…
18 ное. 2016 5 начина за увеличаване на ефективността Ви във Facebook Адриана Нейкова facebook, social Facebook Блог Социални Медии За почти всички мениджъри в социални медии е важно да разберат как да подобрят производителността си във Facebook. Другите мрежи…
14 окт. 2016 Кой вид поведение в социалните медии отблъсква вашите последователи Адриана Нейкова Facebook Блог Социални Медии Статистики Скорошно изследване на Sprout Social показва, че брандовете трябва да се стремят към баланс при промоциите си в социалните медии…